AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Er noen ganger man trener med flørt eller kjæreste, da ser man enkelte jenter med full festsminke. Det jeg lurer på er om gutter liker det bedre enn vanlig sminke? Spør ikke for min egen del, jeg er gutt selv, har egentlig aldri opplevd at noen jenter sminket seg for meg på trening, men opplevd alternativet hvor jenta heller svetta som en gris fordi hun ga alt og ga meg sykt mye skryt for å presse henne.Det syntes jeg var gøy. Anonymous poster hash: b164e...7a1
kari2 Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Jeg sminker meg ikke før trening, men sminker meg om morgenen, og tar ikke av sminken når jeg drar på trening. Det er ikke festsminke da, men mascara og eyeliner, hvis jeg har det på fra før. Kanskje litt rouge. 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Jeg er ikke på trening for å flørt ihvertfall.. Men det er allikevel pent å se på når damene har dollet seg opp :-P.
Thomasine Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Morsomt at dette innlegget kom nå. På fredag så jeg nemlig 2 jenter som tok på ekstra sminke FØR de gikk opp i studio ETTER at de var ferdig skiftet til treningstøy!! Helt fascinert ble jeg stående å stirre på dem i speilet og da de så det ble de litt beklemte ja... Jentene var vel 18-19 år tror jeg. Hahaha...så innmari dumt!!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Jeg er mann og jeg drar på treningsstudio for å trene og for litt sosialt samvær sammen med noen jeg kjenner enkelte ganger. Svett, sliten, konsentrert om annet, så hva damene driver på med legger jeg sjelden merke til (og gjør jeg det er det gjerne fordi noen skriker, oppfører seg dumt, eller noe lignende). Bortkastet for min del hvis noen doller seg opp når de drar på trening. Høres veldig desperat ut. Anonymous poster hash: 33647...60a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Morsomt at dette innlegget kom nå. På fredag så jeg nemlig 2 jenter som tok på ekstra sminke FØR de gikk opp i studio ETTER at de var ferdig skiftet til treningstøy!! Helt fascinert ble jeg stående å stirre på dem i speilet og da de så det ble de litt beklemte ja... Jentene var vel 18-19 år tror jeg. Hahaha...så innmari dumt!! Det er jo rett og slett pinlig for dem. Anonymous poster hash: a8a3d...e34 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Sminker meg aldri til trening. Syns det blir for kleint, blir ikke tatt så seriøst da. Men ser mange jenter som gjør det. Kanskje de er veldig usikre på seg selv tenker jeg da. - Jente 21. Anonymous poster hash: bdea2...f5a 1
Nuttery Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Hender jeg sminker meg før trening. Ikke festsminken akkurat, men det hjelper å føle seg litt fin de dagene jeg allerede ikke har lyst til å trene. Føler jeg jeg ser "stygg" ut i tillegg er det like greit å bare legge opp. 1
Linkas Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Bruker mascara og eyeliner nesten daglig.. Å dolle meg opp extra før trening ville jeg ikke gjort, siden jeg helst vil være litt anonym å drive med mitt i fred.. Skulle noen ta kontakt håper jeg heller det er for å gi tips eller skryt
celinus Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Forrige uke, var det to jenter på trenigsstudioet som hadde på seg masse sminke. Så sier den ene:" Nei nå begynner jeg å svette!" Jeg selv sto på tredemøllen og svetten rant. Da måtte jeg bare le. Man er vel og trener for å svette, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå