AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte eller hva jeg skal si. Men jeg er ei jente på 20 som har en kjæreste på 22. Vi har nylig blitt sammen etter å ha "holdt på" en liten stund. Jeg er student, mens han jobber. Vi leier hver vår leilighet begge to, bare ett par minutter fra hverandre, men jeg er hos han hele tiden, og er kun hjemme hos meg når jeg skal hente klær å slikt. Vi handler, lager mat, sover sammen, ja alle slike ting gjør vi sammen. Jeg vasker og rydder her, så jeg føler jeg veldig hjemme. Ved siden av har vi såklart hvert vårt liv, han har sitt og jeg har mitt. Så vi har det veldig fint sammen, da forholdet vårt ikke går ut av det sosiale livet og vi har respekt for hverandre. Vi snakker godt sammen, og kan snakke om alt. MEN, i det siste har jeg bare tenkt på det å flytte sammen (uten å snakke med han om det), jeg er redd det er for tidlig i forholdet? Jeg tør faktisk ikke å nevne det for han, og vet ikke om jeg bør gjøre det? Når er det normalt å flytte sammen? Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: 12c66...415
Gjest miora Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Man bør tenke godt gjennom når man skal flytte sammen, siden det blir litt mer komplisert om det skjærer seg. Syns det høres ut som det fortsatt er litt tidlig, men dette kan dere bare bedømme sammen og kjenne etter hva som føles rett. Jeg syns det høres tidlig ut spesielt fordi du ikke tørr å nevne det engang. Det er veldig forskjellig når folk flytter sammen, jeg og kjæresten har vært sammen i 1,5 år og har fortsatt ikke flyttet sammen. Endret 29. mars 2014 av miora
Vill Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Eg og min samboer flytta sammen etter eit halvt år Var kanskje fort i andre sine auge, men for oss var det rett. Eg budde heime hos mamma, og han var flytta inn til foreldrene igjen for å skrive masteroppgåva. Vi ville begge flytte ut, og fant då ut at vi ville flytte sammen. Men eg visste frå dag ein at denne mannen er spesiell. Denne mannen er the one :D Og no har vi vore saman i to år (ikkje så lenge samanlikna med eit heilt liv) og har det bare bedre og bedre. Like forelska, endå tryggare på kvarandre, og har det så godt Du må nesten kjenne på det sjølv, men eg ville ha venta til første forelskelsen går over.. Eg har kyssa nokre froskar som eg syntes var skikkelig stilige dei første månedane... Sååå var dei ikkje så stilige likevel.
strawberry Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Man må nesten kjenne etter litt selv. Men etter det du skriver her, virker det ikke som dere er helt klar ennå. Nyt tiden dere har nå, men dersom det skulle gå galt så har du fremdeles leiligheten din å dra til for å være litt fra hverandre. Når du tør å spørre ham om det, er det nok litt mer passende 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Tusen takk for svar dere! Tror nok at vi kommer til å vente ja, iallefall til høsten. Og som det blir nevnt over, å vente til den "første forelskelsen" går over ville nok være fornuftig Anonymous poster hash: 12c66...415 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Tusen takk for svar dere! Tror nok at vi kommer til å vente ja, iallefall til høsten. Og som det blir nevnt over, å vente til den "første forelskelsen" går over ville nok være fornuftig Samtidig, ja jeg motsier meg selv her litt.. å betale på en ekstra leilighet når jeg faktisk aldri er der, det tirrer jo litt på det også da. men å vite at jeg har den i tilfelle noe skulle skje, siden det ennå er litt tidlig, er jo noe betryggende i seg selv da. Anonymous poster hash: 12c66...415 Anonymous poster hash: 12c66...415
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Jeg og kjæresten har vært ilag i 4 år, og vi har enda ikke flyttet sammen enda. Skjer nok snart, men godt med alenetid og. Anonymous poster hash: 024ca...c1c
Chia Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Drøy det ihvertfall mnd før dere flytter inn, helst 1 år
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Ofte når man er så ung og ikke eier bolig vil det jo ikke være like mye som må ordnes. Bare pass på at du har en exit-plan! Det gjelder alle.Anonymous poster hash: c9bf4...4fe
Gjest rådyr Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Vi handler, lager mat, sover sammen, ja alle slike ting gjør vi sammen. Jeg vasker og rydder her, så jeg føler jeg veldig hjemme. Anonymous poster hash: 12c66...415 Håper ikke det bare er du som gjør det... 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Jeg og mannen flyttet sammen etter 2 måneder. Har man funnet den rette så vet man det. Vi har nå vært gift i 6 år og er fortsatt lykkelige sammen ingen kan fortelle dere når det passer for dere, det er noe dere må finne ut selv.Anonymous poster hash: d2805...7e4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Mannen min og jeg kjøpte hus sammen og flyttet sammen etter kun 3mnd. Veldig tidlig, men for oss var det riktig og det har gått veldig bra dere leier, hvis noe skulle gå galt er det ikke allverdens som må ordnes heller siden det ikke er snakk om å selge bolig eller kjøpe en ut. Syns du fint kan lufte tanken for han og se hva han syns noen ganger er det verdt å ta sjangser og hoppe i det også. Anonymous poster hash: d74df...d31
Kassiopeia Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Jeg flyttet inn hos samboer etter 4-5 måneder som kjærester. Vi bodde 3 mil unna hverandre og jeg hadde lett etter egen leilighet i nesten et år. Når jeg plutselig fant meg en leilighet i nabobyen ble det heller til at vi ble samboere da vi uansett tilbragte hver eneste natt og dag hjemme hos han. Det var tidlig, men det er like greit å hoppe i det da hele forholdet endres drastisk når man bor sammen, og det er først da man finner ut om man fungerer sammen. Vi er enda sammen, leier nå en leilighet vi fant sammen, er på husjakt, har en sønn på 1år sammen og har snakket om forlovelse.
Gjest bustyvel Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 Vi flyttet sammen etter knappe to måneder. Hadde egentlig ingen exit-plan, og flyttet til en ny by og til hans hus. Har ikke angret et sekund, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå