Gå til innhold

Sorte hår rundt brystvortene...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det flere enn meg som har ett par tre hår rundt areolene? Jeg har det, og napper de selvfølgelig ut! Men er ikke dette litt uvanlig å ha..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg hadde det...dvs jeg har ett nå og da, men jeg bare napper det ut... Flere av mine venner har dette også, så uvanlig vil jeg ikke kalle det.. :)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig vanlig. Spesielt om man er av de som har mye hår ellers også. Altså på hodet og leggene o.s.v

Jeg har det også, napper de ut.

En venninne har fjernet sine med elektrolyse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Tror det er vanlig Ja! kjärsten min så ett av dem akkurat for bittelitt siden! Og kommenterte det.. 8) Det var umulig å ikke se det. Hadde bare glemt å nappe! Hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kjenner ingen som ikke har det, for å si det slik. Selv har jeg nøyaktig tre som jeg enkelt napper ut når de titter fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Heldigvis bare noen få ja.. Hadde värt grusom irriterende hvis man måtte sette igang å barbere hele puppen :P ..ser det for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis bare noen få ja.. Hadde värt grusom irriterende hvis man måtte sette igang å barbere hele puppen :P ..ser det for meg!

I begynnelsen når jeg merket at jeg hadde sånne hår (var kanskje 16) barberte jeg de faktisk :o Selv om det var kanskje 5 hår... dumma meg... så nå har jeg hvertfall 11 hår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Tror de aller fleste har hår der, men gudene vet hva de skal være godt for...

Og ~sikka~, man får ikke mer hår av å barbere seg, hvis det var det du mente... Vi har diskutert det mange ganger før her inne, og det er fortsatt helt og fullstendig totalt fysisk umulig. Nemlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de aller fleste har hår der, men gudene vet hva de skal være godt for...

Og ~sikka~, man får ikke mer hår av å barbere seg, hvis det var det du mente... Vi har diskutert det mange ganger før her inne, og det er fortsatt helt og fullstendig totalt fysisk umulig. Nemlig. :ler:

:ler::ler: åja okei - da har jeg sikkert ikke gjort noen skade da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også det, måtte nappe et i sted. Og så har jeg ett som stadig titter frem på haka, som om jeg begynner å få skjegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg har ikke, men noen små lyse. Sorte nappehår har jeg på haka, merker at jeg får stadig flere med åra. Er vel snart behåra på hele puppen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...