Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #1 Del Skrevet 5. juni 2004 Er det flere enn meg som har ett par tre hår rundt areolene? Jeg har det, og napper de selvfølgelig ut! Men er ikke dette litt uvanlig å ha..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2004 #2 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg hadde det...dvs jeg har ett nå og da, men jeg bare napper det ut... Flere av mine venner har dette også, så uvanlig vil jeg ikke kalle det.. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 5. juni 2004 #3 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror det er veldig vanlig. Spesielt om man er av de som har mye hår ellers også. Altså på hodet og leggene o.s.v Jeg har det også, napper de ut. En venninne har fjernet sine med elektrolyse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #4 Del Skrevet 5. juni 2004 Kjekt å vite at man ikke er alene om det hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 5. juni 2004 #5 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror det er vanlig Ja! kjärsten min så ett av dem akkurat for bittelitt siden! Og kommenterte det.. 8) Det var umulig å ikke se det. Hadde bare glemt å nappe! Hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 5. juni 2004 #6 Del Skrevet 5. juni 2004 -Egentlig litt unödvendig med hår der synes jeg. For å varme puppen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #7 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, jeg kjenner ingen som ikke har det, for å si det slik. Selv har jeg nøyaktig tre som jeg enkelt napper ut når de titter fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 5. juni 2004 #8 Del Skrevet 5. juni 2004 Heldigvis bare noen få ja.. Hadde värt grusom irriterende hvis man måtte sette igang å barbere hele puppen ..ser det for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 5. juni 2004 #9 Del Skrevet 5. juni 2004 Heldigvis bare noen få ja.. Hadde värt grusom irriterende hvis man måtte sette igang å barbere hele puppen ..ser det for meg! I begynnelsen når jeg merket at jeg hadde sånne hår (var kanskje 16) barberte jeg de faktisk :o Selv om det var kanskje 5 hår... dumma meg... så nå har jeg hvertfall 11 hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. juni 2004 #10 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror de aller fleste har hår der, men gudene vet hva de skal være godt for... Og ~sikka~, man får ikke mer hår av å barbere seg, hvis det var det du mente... Vi har diskutert det mange ganger før her inne, og det er fortsatt helt og fullstendig totalt fysisk umulig. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 5. juni 2004 #11 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror de aller fleste har hår der, men gudene vet hva de skal være godt for... Og ~sikka~, man får ikke mer hår av å barbere seg, hvis det var det du mente... Vi har diskutert det mange ganger før her inne, og det er fortsatt helt og fullstendig totalt fysisk umulig. Nemlig. åja okei - da har jeg sikkert ikke gjort noen skade da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 5. juni 2004 #12 Del Skrevet 5. juni 2004 Har også det, måtte nappe et i sted. Og så har jeg ett som stadig titter frem på haka, som om jeg begynner å få skjegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 5. juni 2004 #13 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har ikke, men noen små lyse. Sorte nappehår har jeg på haka, merker at jeg får stadig flere med åra. Er vel snart behåra på hele puppen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 6. juni 2004 #14 Del Skrevet 6. juni 2004 Vi er jo vikinger er det ikke sånn det skal være da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 6. juni 2004 #15 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har nøyaktig to rundt hver. Blir nappet hver gang jeg ser dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå