Gå til innhold

Hvordan påvirker disse trådene på Singelforumet deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her en dag la jeg merke til en lav og ikke så verst tiltalende mann, bare på grunn av den tråden om menn 165 høy! Jeg tror disse trådene påvirker meg litt for mye, eller hur?

Blir du påvirket? Blir dine meninger forandret selv om du ikke ville det? Legger du mer merke til enkelte menn basert på tråder på kvinneguiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, blir ikke påvirket .

AnonymBruker
Skrevet

Var faktisk på KG jeg fant ut hvor håpløs jeg egentlig er både med tanke på dating og sosialt, så har vel både fått en vekker og en knekk.

Anonymous poster hash: 95826...633
  • Liker 2
Skrevet

Var faktisk på KG jeg fant ut hvor håpløs jeg egentlig er både med tanke på dating og sosialt, så har vel både fått en vekker og en knekk.

Anonymous poster hash: 95826...633

Var det så ille?

Skrevet

Nope, fjerner meg mentalt fra hele greia.

Skrevet

Nei, de fleste trådene er uansett bare overfladisk og barnslig tull... De få trådene som er seriøse er artige å følge med på, men jeg lar ikke andre bestemme hva jeg skal føle og tenke...

AnonymBruker
Skrevet

Det påvirker hva jeg legger merke til hos andre og tenker på, men ikke handlingene mine i så stor grad. Jeg er nokså flink til å ta til meg det som er fornuftig og overse dumheter. Tror jeg. :-)

Anonymous poster hash: c300f...b2b

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke mer påvirket enn at jeg ser at kjøttmarkedet er tøft innimellom.

Anonymous poster hash: 24843...2d6
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe KG har lært meg er det at om en mann ikke sender deg melding 24/7 eller ringer deg hele tiden så er han ikke interessert :)

Anonymous poster hash: efad0...a2e
  • Liker 5
Skrevet

Innså at jeg var mer hemma og "altetende" kjærlighetsmessig, og så klart heeelt på jordet i forhold til kjærligheten, enn det jeg trodde jeg var.

Og så klart, uansett hva det er: DUMP HAM!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som alt nevnt, det viktigste av alt, uansett hva det gjelder, dump ham!

Anonymous poster hash: 921fd...3b7
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har luftet ulike problemstillinger selv, litt enklere når andre ser på problemet mitt. Og da har det ofte vært dump han beskjeder. Helt ok, fordi jeg hadde kommet så langt i prosessen selv.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Absolutt ikke, skulle jeg tatt til meg alle rådene som blir gitt her kunne jeg bare gitt opp sånn ca alt :P

AnonymBruker
Skrevet

Lar overhode ikke trådene her inne påvirke meg. Liker jeg det jeg ser så er det nok. Det jeg ser er ansiktet og øynene. Så må selvfølgelig personligheten matche min og mannen må være oppegående.

Anonymous poster hash: 2ab51...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...