Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her med adhd som har vanskeligheter i forhold pga det?

Jeg merker jeg blir fort lei av de jeg dater eller er sammen med, blir for mye, og jeg snakker uten å tenke meg og det blir masse misforståelser.

Nå høres jeg vel bare helt håpløs ut, er ikke det altså, men det påvirker følelseslivet litt kanskje ..

Anonymous poster hash: 601d9...647

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg har alltid slitt i mine forhold.Hvis det i det hele tatt har kommet så langt som et forhold, fordi jeg også veldig ofte blir fort lei av de jeg dater.

Og er jeg i et forhold så klarer jeg ikke være med kjæresten "hele tiden", slik det virker som andre liker og klarer.Dette igjen fører jo til problemer fordi de aller fleste ønsker jo å treffe meg oftere enn jeg vil treffe dem.Så er vi inne i en ond sirkel der den andre føler seg avvist og jeg går rundt med dårlig samvittighet fordi jeg føler jeg ikke strekker til.

For å kunne takle hverdagen er jeg nødt å ha veldig strukturerte planer i hodet mitt og ha "en plan" for alt, og takler dårlig hvis ting ikke går som jeg har sett for meg eller at kjæresten forandrer på planene.Jeg selv kan derimot ved innfall forandre totalt planer uten at det gjør noe,gjerne også uten å gi beskjed.Og dette blir jo urettferdig ovenfor kjæresten.

Jeg må konstant jobbe med meg selv når jeg er i et forhold,og det krever veldig mye energi så i bunn og grunn fungerer jeg aller best når jeg er singel og bare har meg selv å måtte forholde meg til...

Vet ikke om dette var til noe hjelp :vetikke:

Anonymous poster hash: fdf50...d56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...