AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Hei! Var på fest uten typen i går. Han hadde sagt han kunne hente meg før jeg begynte å drikke. Var veldig god stemning på festen, så jeg hadde ikke fått med meg at han hadde ringt flere ganger før festen var slutt. Da jeg ringte opp igjen fikk jeg ikke noe svar. Ringte og ringte, men ingen svar.. Gikk til slutt hjem langs en vei på ca 5 km. Det gikk fint altså, bare veldig langt, kaldt og endte med at jeg tok av meg skoene og gikk barbeint siden de høyle hælene var helt j**vlige å gå i. Da jeg kom hjem hadde han gått å lagt seg fordi han ikke hadde klart å sitte oppe lenger. I dag sa jeg til han at jeg mente det var dårlig gjort. Han mener ikke det, siden han tross alt hadde ringt. Hva mener dere? - Jente 24 Anonymous poster hash: ec4f5...c67
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Tror jeg hadde tatt taxi. Anonymous poster hash: d4f09...3d9 5
Lea2 Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Så lenge det ikke var avtalt noe tidspunkt og han hadde ringt flere ganger, så synes jeg at det er helt rimelig at du kommer deg hjem på egenhånd. Tror jeg hadde tatt en taxi om jeg hadde vonde sko og frøs. 23
Gjest Violetta Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Neste gang bør dere være enig på forhånd hvor lenge det er rimelig at han venter oppe. Dersom du blir senere enn det må du ordne transport selv. 14
drue Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hei! Var på fest uten typen i går. Han hadde sagt han kunne hente meg før jeg begynte å drikke. Var veldig god stemning på festen, så jeg hadde ikke fått med meg at han hadde ringt flere ganger før festen var slutt. Da jeg ringte opp igjen fikk jeg ikke noe svar. Ringte og ringte, men ingen svar.. Gikk til slutt hjem langs en vei på ca 5 km. Det gikk fint altså, bare veldig langt, kaldt og endte med at jeg tok av meg skoene og gikk barbeint siden de høyle hælene var helt j**vlige å gå i. Da jeg kom hjem hadde han gått å lagt seg fordi han ikke hadde klart å sitte oppe lenger. I dag sa jeg til han at jeg mente det var dårlig gjort. Han mener ikke det, siden han tross alt hadde ringt. Hva mener dere? - Jente 24 Anonymous poster hash: ec4f5...c67 Jeg er uenig med deg. Han ringte deg jo flere ganger. Fyren ble trøtt, og ville sove. Det er helt forståelig det. Ta en taxi neste gang. Endret 29. mars 2014 av drue 16
Gjest kinkylita Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Er da virkelig ikke hans feil at du ikke hørte tlf når han ringte, så denne får du ta på din egen kappe. Hva skulle han ellers ha gjort da han ikke fikk svar da mener du, dukket opp på festen for å hente deg? Hadde vel blitt gæli det og. 6
Mrs Smith Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose 3
strawberry Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Hva mener du med "Han hadde sagt han kunne hente meg før jeg begynte å drikke"?
Gjest Tris Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Jeg syns ikke du har noe å klage på slik situasjonen var. Du kunne ha fulgt med på telefonen om det var så viktig for deg at han hentet deg. 1
kareen Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Tja, kommer vel litt an på hva dere ble enige om på forhold av tidsramme? 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde aldri gått å lagt meg om jeg visste samboer var på fest, og jeg ikke fikk tak i han. (I tillegg hadde jeg sagt at jeg kunne hente han). Det er nok meg, men jeg hadde ventet med å legge meg. Anonymous poster hash: d08a3...2c9
Marie90 Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Kommer an på tidsaspektet. Om han ringer 3 ganger på rad og så legger seg umiddelbart til å sove og du ringer opp igjen 5 min senere og ikke får svar så synes jeg det er litt rart. Men hvis han faktisk har ventet på at du skulle ringe tilbake så er det rimelig at du ordner transport selv.
Lea2 Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Jeg er nesten alltid sjåfør om det er noe.. ettersom jeg sjelden drikker. Og det er lett å si ja til å hente om man ser for seg at det er før normal leggetid (evt ikke lenge etter). OM det blir sent og man blir trøtt, så ringer man gjerne og spør hvor sent det kan bli. Greit å ha noe å forholde seg til og veldig irriterende om festisen plutselig kommer hjem på egenhånd. I dette tilfellet var det ikke så langt å gå og det hadde heller ikke vært noe problem å ringe en taxi.
Gjest crazycatlady Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Ta taxi neste gang du. Du kan ikke forvente at stakkaren skal sitte oppe til 5 for å hente deg.
Noteknekk Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Helt fair av han å gå og legge seg, kunne kanskje sendt deg en melding om at han la seg, men han hadde jo faktisk prøvd å ringe deg. Syns ikke egentlig du har noe å reagere på, du kunne tatt taxi. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 Hei! Var på fest uten typen i går. Han hadde sagt han kunne hente meg før jeg begynte å drikke. Var veldig god stemning på festen, så jeg hadde ikke fått med meg at han hadde ringt flere ganger før festen var slutt. Da jeg ringte opp igjen fikk jeg ikke noe svar. Ringte og ringte, men ingen svar.. Gikk til slutt hjem langs en vei på ca 5 km. Det gikk fint altså, bare veldig langt, kaldt og endte med at jeg tok av meg skoene og gikk barbeint siden de høyle hælene var helt j**vlige å gå i. Da jeg kom hjem hadde han gått å lagt seg fordi han ikke hadde klart å sitte oppe lenger. I dag sa jeg til han at jeg mente det var dårlig gjort. Han mener ikke det, siden han tross alt hadde ringt. Hva mener dere? - Jente 24 Anonymous poster hash: ec4f5...c67 Du fikk trimmet deg i også. Det må da være bra. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #17 Skrevet 29. mars 2014 Synes ikke det var dårlig gjort at han la seg.. Ikke er 5 km særlig langt å gå heller. Anonymous poster hash: c346a...438
Jade Skrevet 29. mars 2014 #19 Skrevet 29. mars 2014 Det er ikke forsvarlig å kjøre når man ikke klarer å holde seg våken lengre. Han kan ikke trylle heller. Men rart han ikke skrev melding når du ikke svarte, slik at du skjønte hvorfor han ikke svarte. Når stakk du hjem? Og hvorfor tok du ikke taxi? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #20 Skrevet 29. mars 2014 Han kunne ga sendt en smsAnonymous poster hash: 29840...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå