Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #1 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg var tidligere sammen med en afrikaner. Vi snakket om onani og jeg spurte om han gjorde det. Han så på meg som om jeg var gal!! Og spurte om hvorfor i all verden han skulle gjøre det? Det er noe som ikke er normalt. Han kunne godta at jenter gjør det, men at det ikke er normalt at menn skal beføle seg selv. Han spurte om jeg trodde at han var homofil! :o Jeg tenkte at han kanskje var flau over å innrømme det og at han kanskje dro en løgn. Da forholdet var over, møtte jeg en ny afrikaner. Vi diskuterte også onani og han svarte det samme som den første! :o Jeg vet at begge disse mennene har levd i lange perioder uten sex fordi de ikke er typen som hopper inn i nye forhold eller driver med ONS. De er begge religiøse. Men at de ikke onanerer?? Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #2 Del Skrevet 5. juni 2004 Spørs vel hvem du mener med "de". Kan vel hende at de ikke onanerer fordi de er religiøse, ikke fordi de er afrikanere, hvis det var det du mente. Fins jo nok av religiøse folk som blåser seg helt opp når det kommer til onanering og andre slike grufulle synder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #3 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror ikke det er pga religion. De sier at det ikke er vanlig der de kommer fra. De er fra to forskjellige land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #4 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis de sier det, så er det vel sant da. Synes ikke man skal beskylde folk for å ljuge sånn helt uten videre. Men om det er kulturelt betinget at de ikke gjør det får noen andre som kjenner deres kultur svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #5 Del Skrevet 5. juni 2004 99 % av menn/gutter gjør det. Dersom ikke hele afrika gjør det, er det i så fall mye mer enn 1 % som ikke gjør det. Jeg tviler på at han ikke gjør det. Gutter må få ut sine små løpere i blant, sånn er det bare . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #6 Del Skrevet 5. juni 2004 99 % av menn/gutter gjør det. Dersom ikke hele afrika gjør det' date=' er det i så fall mye mer enn 1 % som ikke gjør det. Jeg tviler på at han ikke gjør det. Gutter må få ut sine små løpere i blant, sånn er det bare .[/quote'] Jeg tviler ikke på at de fleste menn gjør det, m,en som sagt så synes jeg ikke om å beskylde folk får lyve uten grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #7 Del Skrevet 5. juni 2004 Men hvis det ikke er sosialt/religiøst akseptert å gjøre det der dem kommer fra, er sjansen for at han juger mye større. Selvfølgelig kan det hende at de to tilhører den ene prosenten for alt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #8 Del Skrevet 5. juni 2004 Ikke nødvendigvis, det kan hende de følger de normene som er lagt til deres samfunn. Men som sagt så kjenner jeg ikke til den afrikanske kulturen(egentlig teit å skrive afrikansk kultur, det er vanvittig mange forskjellige kulturer i Afrika). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #9 Del Skrevet 5. juni 2004 Ikke enig i det hele tatt. Samfunnets normer styrer ikke seksualdriften. Dessuten er det medisinsk sett farlig for en gutt å ikke få "tømt seg".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #10 Del Skrevet 5. juni 2004 For det første så styrer samfunnets normer ens oppførsel til en viss grad. For det andre så finnes det menn som ikke onanerer. De får som regel tømt seg ved annen seksuell aktivitet, og gjør de ikke det kommer det ut likevel uten at de trenger å onanere. For det tredje: hvorfor skulle han lyve om noe som hun som stilte spørsmålet syntes var helt vanlig? Å beskylde andre for å lyve uten grunn synes jeg er en uting. Du kan ikke si ; de fleste gjør sånn, derfor gjør alle det. Det blri som at en person som kommer fra en kultur der de ikke brukte dopapir skulle beskylde deg for å lyve dersom du sa du gjorde det. Selv om h*n ikke gjorde det selv, betyr det ikke at du lyver om at du gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #11 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg er gutt, og tror nok jeg har mer peil på dette. Det går ikke å gå lange tider uten å onaner/ha sex for en gutt, så enkelt er det. Ikke misforstå, mener ikke at det er unaturlig for jenter å gjøre det, men jeg tror det er lettere for jenter å gå i perioder uten seksuell aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #12 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg er gutt, og tror nok jeg har mer peil på dette. Det går ikke å gå lange tider uten å onaner/ha sex for en gutt, så enkelt er det. Ikke misforstå, mener ikke at det er unaturlig for jenter å gjøre det, men jeg tror det er lettere for jenter å gå i perioder uten seksuell aktivitet. Jeg har en mann, som jeg har snakket med dette om. Det går an å ikke onanere. I hvert fall hvis man er i et forhold og likevel får tømt seg relativt ofte. Synes du det er greit at folk beskylder deg for å lyve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #13 Del Skrevet 5. juni 2004 Trådstarter sa at de hadde gått i lange perioder uten noe forhold, og at de ikke var typen som drev med one night stands. Beskylder ingen her jeg, men dersom alle fra Afrika sa at dem ikke onanerte juger antakeligvis de aller aller fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #14 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg synes likevel det er galt å beskylde folk får å lyve uten å vite sannheten. Ettersom du ikke kjenner disse gittene det var snakk om vet du heller ikke om de onanerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #15 Del Skrevet 5. juni 2004 Men du..hvis du levde på 1800-tallet i Norge, og si at du onanerte. Ville du sagt ja eller nei, hvis noen hadde spurt deg da? Jeg ville sagt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #16 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg vill vel svart ja hvis den som spurte meg syntes det var greit og normalt. Jeg ville ikke svart nei hvis det ble oppfattet som rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #17 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis jeg spør folk om noe, så tror jeg på det de sier med mindre jeg vet med sikkerhet at det ikke er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #18 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg vill vel svart ja hvis den som spurte meg syntes det var greit og normalt. Jeg ville ikke svart nei hvis det ble oppfattet som rart. Poenget er vel at den Afrikaneren ikke visste om hun som stilte spørsmålet(trådstarter), visste om hun syntes det var greit. Han hadde lært at det ikke var greit, det gjorde også folk i Norge på 1800-tallet. Derfor tror jeg mange ville ha jugd om det der. Å gå rundt å tro at folk hele tiden snakker sant, er jo utrolig naivt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #19 Del Skrevet 5. juni 2004 Om personene trådstartes nevnte snakket sant kan jeg ikke uttale meg om, jeg kjenner dem ikke. Kall meg gjerne naiv, men jeg beskylder fortsatt ikke folk for å lyve uten grunn. Jeg vil også at folk skal tro meg når jeg forteller dem noe. Hadde folk beskyld meg for løgn uten grunn hadde jeg neppe villet hatt særlig med vedkommende å gjøre lenger. Det handler om å ha respekt og å vise at man har tillit til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #20 Del Skrevet 5. juni 2004 Allright, vi blir vel aldri enige her tror jeg. Vi får overlate ordet til andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå