AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Her forgje helg var jeg en tur ute i Oslo. Jeg bor ca. 7 timer derfra så er ikke så ofte jeg er der for å si det sånn. Etter en stund møtte jeg en jeg har hatt litt kontakt med de siste månedene, han er en god del eldre enn meg, men fysøren hvor deilig det var å være rundt ham, helt anerledes en de på min alder, jeg er 23 forresten. Vi gikk til hotellrommet mitt fordi vi var trøtte så vi la oss rimelig fort etter vi kom inn dørene. Nå vet jeg at han er singel og veldig opptatt i ukene ellers, jobber mye og reiser mye utenlands i jobbsammenheng, men jeg ville ikke spørre for mye om det. Så når han er på jobb er han nesten umulig å få tak i. Da vi hadde lagt oss prøvde han seg litt på meg, men jeg ville ikke ha sex med ham på første møte, fordi jeg var redd jeg ville ødelegge noe for fremtiden. Så vi endte opp med bare å kose. Det var den hyggeligste natten jeg har hatt på lenge, og jeg kunne bare ønske jeg kunne stoppe tiden da jeg lå der med ham. Han måtte opp tidelig dagen etterpå fordi han skulle reise et sted på jobb, der skal han være i flere måneder. Det var så vondt da han kom bort og gav meg en lang god klem og et kyss før han bare forsvant ut dørene, og jeg satt igjen uten å vite om jeg kom til å få se han igjen eller ei. nå er jeg så redd for at han skal drite i meg, fordi det ikke var noe å "hente" hos meg uansett. Jeg vet at han er lite tilgjengelig på jobb, det er ikke noe han bare sier til meg, men har hørt at flere av vennene hans klager på det også. Huff jeg er så redd han vil glemme meg, selv om han ikke virket som den typen... Jeg måtte bare få dette ut på et vis, føler meg rimelig deppa nå, skal ikke være greit.. Noen som har opplevd noe lignende? Hvordan gikk det med dere isåfall? Anonymous poster hash: 72335...bdf
Gjest Linneah2013 Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Opptatt på jobb kan han være, men ingen er så opptatt at de ikke har tid til å svare på eller sende ei melding. Du gjorde rett i å ikke ha sex, hadde vært verre for deg da hvis du ikke hører mer fra han, er han interessert, tar han kontakt igjen. Tenker det tikker inn ei melding snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå