AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg har pga kronisk sykdom stadig oral soppinfeksjon og fastlegen begynner visst å bli lei av meg for han ba meg undersøke om det finnes noe helsekost eller noe jeg kan prøve fremfor antifungorale medikamenter. Så da spør jeg her, er det noen som har tips? Jeg har allerede kuttet ut sukker, hvetemel og melk uten at det ser ut til å hjelpe. Anonymous poster hash: bd8d5...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Del Skrevet 29. mars 2014 Corsodyl er reseptfri og tar sopp, tar noen dager, men det blir borte. Krystallfiolett er effektivt mot soppinfeksjon i munnhulen, det kjipe er at munnen blir lilla... Men det fungerer bra. Å gurgle eddik blandet ut i lunkent vann fungerer også. Eddik er veldig effektivt mot soppinfeksjon, både oralt og vaginalt. Anonymous poster hash: dadf9...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 29. mars 2014 #3 Del Skrevet 29. mars 2014 Blå farris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 29. mars 2014 #4 Del Skrevet 29. mars 2014 Husker ikke om det er rips eller tyttebærsaft som hjelper, men søstersen gav det til eldstemann da ungen fikk sopp i munnen da h*n var baby. Det hjalp dem ihvertfall, kanskje det hjelper deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Del Skrevet 29. mars 2014 Corsodyl er reseptfri og tar sopp, tar noen dager, men det blir borte. Krystallfiolett er effektivt mot soppinfeksjon i munnhulen, det kjipe er at munnen blir lilla... Men det fungerer bra. Å gurgle eddik blandet ut i lunkent vann fungerer også. Eddik er veldig effektivt mot soppinfeksjon, både oralt og vaginalt. Anonymous poster hash: dadf9...672 Corsodyl gir misfarging av tenner om man bruker det ofte. Det samme vil trolig krystallfiolett gjøre. Fastlegen din burde gi deg diflucan eller de andre medikamentene du bruker mot sopp. Det er dårlig å avfeie deg på den måten, når du får sopp pga kronisk sykdom.Anonymous poster hash: 00f13...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Del Skrevet 30. mars 2014 Corsodyl gir misfarging av tenner om man bruker det ofte. Det samme vil trolig krystallfiolett gjøre. Fastlegen din burde gi deg diflucan eller de andre medikamentene du bruker mot sopp. Det er dårlig å avfeie deg på den måten, når du får sopp pga kronisk sykdom.Anonymous poster hash: 00f13...582 Misfargingen går bort etter hvert, det står på pakningen. Men nå skal hun ikke bruke det ofte da. Det var bare et forslag, for det fungerer faktisk. Diflucan er ikke en mirakelmedisin. Har gått på det pga kronisk soppinfeksjon og soppen kom tilbake etter 6 mnd på diflucan. Men den virker på mange. Jeg slår et slag for eddik, det er effektiv. Ikke er det farlig heller. Anonymous poster hash: dadf9...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå