AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Er det bare meg eller vises det mye mer seksuelle reklamer på kino enn på tv? Også vises det jo mange trailere før filmen starter, av og til er dette sex-filmer, som jeg absolutt ikke vil se. Nymphoman eller hva den het, er et eksempel. Satt der med mange i familien, også kommer det syke sex-scener med nakne pupper og underliv rett i trynet på oss alle. Ble så utrolig ukomfortabel. Føler det alltid er et eller annet megaseksuellt på trailere, reklamer osv på kino. Har rett og slett sluttet helt å gå på kino, fordi jeg har hatt så mange ubehagelige opplevelser med det. Mange tenker sikkert at jeg virker helt sykelig prippen nå, men det har plaget meg sykt i det siste, og lurer på om andre er enig i at det er irriterende. Anonymous poster hash: 4df7e...0c2 1
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Eneste som har irritert meg er at det alltid skal vise lettkledde jenter. De burde vist deilige menner også! 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Er det bare meg eller vises det mye mer seksuelle reklamer på kino enn på tv? Også vises det jo mange trailere før filmen starter, av og til er dette sex-filmer, som jeg absolutt ikke vil se. Nymphoman eller hva den het, er et eksempel. Satt der med mange i familien, også kommer det syke sex-scener med nakne pupper og underliv rett i trynet på oss alle. Ble så utrolig ukomfortabel. Føler det alltid er et eller annet megaseksuellt på trailere, reklamer osv på kino. Har rett og slett sluttet helt å gå på kino, fordi jeg har hatt så mange ubehagelige opplevelser med det. Mange tenker sikkert at jeg virker helt sykelig prippen nå, men det har plaget meg sykt i det siste, og lurer på om andre er enig i at det er irriterende. Anonymous poster hash: 4df7e...0c2 Så på traileren nå nettopp. Jeg synes ikke den var så ille, jeg, men de kunne vel kanskje unnlatt å vise akkurat slike trailere ja. Uansett er det jo helt mørkt i salen når disse trailerne kommer da, og alle følger jo med på skjermen. Ser ikke heeelt hvorfor dette er så kleint. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 77974...6bd
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Reagerte litt på det samme, faktisk. Jeg kan diskutere analplugger med mamma og jeg bryr meg ikke om personen foran meg på bussen er kliss naken, men når jeg går for å se en familiefilm med lillebroren min og bestemor vil jeg helst ikke få to folk som har sex rett opp på storlerretet... Husker en gang det samme skjedde, bare med den der nifse Wolverine-reklamen. Det var en familiefilm også, med masse barn i salen. Og så ser du en varulv som dreper folk som reklame, liksom. Hyggelig. Anonymous poster hash: fce88...3f6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Eneste som har irritert meg er at det alltid skal vise lettkledde jenter. De burde vist deilige menner også! Ja, det også. Det er 90% lettkledde jenter, og 10% lettkledde gutter. Ts Anonymous poster hash: 4df7e...0c2
Flynn Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 ^ Det synes jeg er fryktelig irriterende Gutta elsker det selvsagt, men er ikke så gøy når jeg sitter ved siden av som helt plain jente og ser på at de gliser mens jenter i undertøy spretter rundt omkring...
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Har opplevd lignende mange ganger, syns det er ufattelig kleint. Men noe må jo lokke gutta til å se filmer... Anonymous poster hash: 2d295...318
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Og menn er dumme og biter på.......så VISUELLE som de liksom skal være Rart menn i steinaldertiden klarte seg. Ingen bikinidamer og glo på da nei!!! Anonymous poster hash: 9d568...a27
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Vel, det jeg misliker med kinoreklamer er at de av og til viser reklame for voksenfilmer/filmer som har høyere aldersgrense enn den man selv skal se på. For min egen del er det ok, men ikke når jeg er der med barnet mitt. Jeg skulle også ønske at de ikke viste reklame for grøsserfilmer/krim og så videre når man skal se på en romantisk fil. Det hender jo at man ikke liker førstnevnte i det hele tatt selv om man kanskje vil se sistnevnte.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Kult med litt porr uten å risikere virus på pcen vel. Anonymous poster hash: a1e09...1a0 1
bobler Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 Kult med litt porr uten å risikere virus på pcen vel.Anonymous poster hash: a1e09...1a0 lol
Birdo Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Eneste som har irritert meg er at det alltid skal vise lettkledde jenter. De burde vist deilige menner også! Det er faktisk forsket på, folk ser visst bort fra skjermen om det er en penis på skjermen mer enn 5 sekunder eller noe, å det taper de visst mange seere på
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 8. juli 2014 #13 Skrevet 8. juli 2014 Det er faktisk forsket på, folk ser visst bort fra skjermen om det er en penis på skjermen mer enn 5 sekunder eller noe, å det taper de visst mange seere på Hehe, det kan jeg tro på Men de trenger ikke vise underliv, bare noen flotte menn uten trøye! 1
Birdo Skrevet 8. juli 2014 #14 Skrevet 8. juli 2014 Hehe, det kan jeg tro på Men de trenger ikke vise underliv, bare noen flotte menn uten trøye! Den kan jeg skrive under på
SardintrollReturns Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Hehe, det kan jeg tro på Men de trenger ikke vise underliv, bare noen flotte menn uten trøye! Mener det var en reklame for barbermaskin eller høvel, husker ikke, med en kjekkas i underbukse. Burde hatt mer av denslags. :D
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 9. juli 2014 #16 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Mener det var en reklame for barbermaskin eller høvel, husker ikke, med en kjekkas i underbukse. Burde hatt mer av denslags. :D Ja Ser for meg at han på avatarbildet ditt kunne vært en flott reklame! Endret 9. juli 2014 av Lady.In.Heels
SardintrollReturns Skrevet 10. juli 2014 #17 Skrevet 10. juli 2014 Ja Ser for meg at han på avatarbildet ditt kunne vært en flott reklame! Oyes, han kunne ha passet inn i en reklame for aftershave eller noe slikt. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå