mm91 Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg skal være med på en vintertur på ski i fem dager, og vi skal sove ute i telt. Jeg har vært syk; altså hatt litt feber, hodepine, tørr hoste og rennende nese de siste 2-3 dagene. Nå er jeg feberfri, men har fortsatt tørr hoste og rennende/tett nese, men er ellers i god form. Har forøvrig ikke vært særlig slapp i det heletatt tross feber. Det jeg lurer på er om det er lurt å dra på turen selv om jeg er forkjølet. Regner med at været kan skifte fort, det kan bli kaldt i lufta osv. siden det er vinter. Jeg har vært klar for å dra på denne turen lenge, så det passer utrolig dårlig å være syk nå. Noen som har erfaring med å være på tur over flere døgn når ikke formen er helt der den skal være? Håper på svar, siden det bare er to dager til turen starter!
Gjest Runforit Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Så lenge du ikke har feber og føler deg fin utenom snufsenese så tror jeg det går bra Du har jo 2 dager til å kjenne etter på formen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå