AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg skal ha 3 brudepiker pluss forlover. I går satt jeg og forloveren min og så på kjoler, hun viste meg en veldig pen lang stroppeløs rosa med en bånd rundt livet som liksom markerer at hun er forlover. Likte den veldig godt De andre jentene har sagt de er åpne for alle slags lengder men vi skal ha feiringen på en strand og da kan det blir upraktisk med lang kjole kanskje. Så jeg har sagt at hvis de vil ha knelang kjole så er det helt i orden. Blir det teit hvis jentene har forskjellig lengde på kjolene? bør de være i samme farge da? blir det rotete hvis de har forskjellig farger og lengder kanskje? hmm... Anonymous poster hash: 00f3e...42a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Jeg synes ikke man skal bry seg filla om sånt, faktisk synes jeg klin like kjoler er litt kjedelig. Litt like kjoler i litt lik farge er mye mer spennende å se på! Aller finest når det er variasjoner over en hovedfarge, men ulike farger kan også være fint. Kan kanskje bli litt "rotete", men det blir også mer livlig og individuelt, og ser mindre regissert ut. De kan jo eventuelt ha like buketter + et likt tilbehør (stoffbelte, brystbukett, neo i håret etc.) Anonymous poster hash: 071fd...6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå