Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt med dødsangst siden høst, dette har jeg aldri hatt før, og er ung og frisk så burde ikke ha noe grunn til å gå rundt som jeg gjør. Klarer ikke nyte livet lenger for har en slags tvangstanke hver gang jeg koser meg at jeg og de jeg er glad i skal/kan dø når som helst. Trodde jeg var alene om dette, men etter prat med venner har jeg merket meg at flere har fått disse tankene i det siste. Så har jeg sett emner om det her på KG i det siste også. Så det jeg lurer på er om man har blitt påvirket fra noe? Jeg har jo lest mye på nett, og merker dette drar meg ned om all slags sykdommer og død man blir utsatt for. Har media fokusert mer på døden i det siste eller hva er greia? Tilfeldighet bare?

Anonymous poster hash: cfffc...9fb

Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet (endret)

Grunnen til at du ser dette overalt er fordi du bevisst eller ubevisst er på utkikk etter andre som har det som deg. Litt som at alle gravide alltid synes at det er sååå merkelig hvor mange andre som går gravide akkurat samtidig som dem selv.

Endret av iGirl
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at du ser dette overalt er fordi du bevisst eller ubevisst er på utkikk etter andre som har det som deg. Litt som at alle gravide alltid synes at det er sååå merkelig hvor mange andre som går gravide akkurat samtidig som dem selv.

Det har du rett i, men har jo fortsatt fått med meg at venner og bekjente har fått de samme tankene i det siste de og, uten at vi har snakket om det før nå liksom.

Anonymous poster hash: cfffc...9fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...