AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Kona har vært utro, truffet en annen bak min rygg , pågått over lengre tid men ble sengevals på dem to ganger, før og etter jul. Bestevennina til min kone kåm til meg med all info da hun ikke kan fordra personer som er utro. Men hun har vist brutt kontaken med ham. Vi har det fint, vi har to små barn. Vi er gift. Jeg er ufattelig såret men vet ikke om jeg skal konfrontere kona... Er redd for å ikke få se barna mine hver dag mer. Men jeg vemmes hver gang min kone ser på meg. Sex er forkastelig med henne når jeg vet hva hun har gjort! Avslører jeg at jeg vet så sjønner hun hvor jeg har fått infoen fra. Jeg er så usikker, skal jeg gå fra min kone? Skal jeg gi det en sjangse til? Hun har vist nok brutt kontakten med ham men for hvor lenge? Jeg er 27 og hun 26... Er det sjangser for ny lykke for skilte single pappaer på 27 i sammfunnet i dag? Eller finne mg idet og beholde familien samlet? For mine barns skyld?? Hjelp hjelp hjelpAnonymous poster hash: ab060...df2
Gjest Kim Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Klart det er nye muligheter for en 27 åring Du må snakke med kåna di, så dere får klarhet i dette med barna osv.
minister-mio Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Så leit. Vet ikke om du bør bli eller gå. Bare din avgjørelse det, men jeg vet at single pappaer på 27 helt klart kan få seg ny dame. Du er enda ung 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Jeg synes i hvert fall ikke at du burde finne deg i det. Æsj, så jævla kvalmt.... Mens hun har vært ute og horet seg kommer hun hjem til deg etterpå og har sex med deg med den samme kusa hun har luftet ut med noen andre. Hvem vet hvor kjønnet har vært? Nei, vet du hva dette synes jeg er råttent gjort og jeg ville egentlig bare dumpet hun tvert som det var. Anonymous poster hash: 68caf...24e 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Uff, fikk vondt av å lese dette! Jeg setter også litt spørsmålstegn som flere over her, over hvordan du i det hele tatt klarer å ha sex med henne og gå ned på henne osv, når du vet at hun har ligget med andre?! For meg hadde iallfall det blitt veldig motbydelig, og jeg hadde nok følt at jeg tråkket på meg selv ved å tillate meg å ligge med noen jeg visste hadde vært utro mot meg. Selvfølgelig finner du kjærligheten igjen TS, denne dama har jo bevist for deg at hun ikke er noen drømmedame. En drømmedame er da ikke utro flere ganger?! Det med barn finner du ut av, og der kan du gå gjennom advokat også, for å sikre dine interesser. Får en liten følelse av at du er den dumsnille i forholdet, og at hun er en dominerende dame? Jeg synes du bør gå ut av tøffelsonen, og virkelig ikke finne deg i å bli tråkket på!! Anonymous poster hash: c5196...bd0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Vis henne døra...bare husk å åpne den før du hiver hu på trynet og ræva ut...Anonymous poster hash: 3548b...d82
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Kjære ts, VET du dette eller har du kun andrehåndskunnskapen fra venninnen hennes? Anonymous poster hash: 7fbac...0b5 7
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Kjære ts, VET du dette eller har du kun andrehåndskunnskapen fra venninnen hennes? Anonymous poster hash: 7fbac...0b5 Det synes jeg er et veldig godt poeng i denne tråden. Det må ikke bli skillsmisse av feiltrinn er min umiddelbare tanke til deg. 6
Gjest lillelarve Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hvis det er 100 % sikkert (og vær sikker på dette da...) at din kone har vært utro, ville jeg tatt en prat med henne. Hun trenger ikke vite hvor det kommer fra, men kun at du vet det. Hun vil sikkert få mistanker, men hva så... En ung, singel pappa kan garantert få seg ny dame. Jeg kunne ikke vært sammen med en som har vært utro. Jeg hadde ikke klart å ha sex med personen mer eller se på personen på samme måte igjen. Det er ikke greit å være utro. Men det er helt opp til deg og hva du ønsker for fremtiden. Jeg synes du fortjener mye bedre enn dette. Endret 29. mars 2014 av lillelarve
Cascade Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Jeg ville konfrontert henne med dette. Si at du gjerne vil ha en prat, du vet der har vært en affære og du vil gjerne vite om det fortsatt pågår. Spiller ingen rolle hvor infoen kommer fra, om du har noe små detaljer om forholdet kan du jo nevne disse slik at hun vet at du vet, og ikke kan lyve om det. Fortel at du har mistet respekten og følelser for henne men spør henne hva hun vil nå.
Pusheen Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 I kjent KG stil: Dump henne! Lettere sagtt enn gjort, jeg vet. Men, om ikke annet så bør du hvertfall ikke finne deg i dette. Konfronter henne, hun har bare seg sjøl å takke hvis hun synes det blir ubehagelig. Herregud, får helt vondt i meg. Nettopp opplevd det samme, min mann var utro, og vi har barn sammen. Skikkelig tøff avgjørelse å ta, men vi er ikke sammen mer og jeg er lykkeligere nå enn på lenge. Med mindre du klarer å bare glemme dette og gå videre sammen med henne, så tror jeg det bare er tortur å forbli i forholdet. Men skjønner at dette med barna er vanskelig.
Gjest Linneah2013 Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Kona har vært utro, truffet en annen bak min rygg , pågått over lengre tid men ble sengevals på dem to ganger, før og etter jul. Bestevennina til min kone kåm til meg med all info da hun ikke kan fordra personer som er utro. Men hun har vist brutt kontaken med ham. Vi har det fint, vi har to små barn. Vi er gift. Jeg er ufattelig såret men vet ikke om jeg skal konfrontere kona... Er redd for å ikke få se barna mine hver dag mer. Men jeg vemmes hver gang min kone ser på meg. Sex er forkastelig med henne når jeg vet hva hun har gjort! Avslører jeg at jeg vet så sjønner hun hvor jeg har fått infoen fra. Jeg er så usikker, skal jeg gå fra min kone? Skal jeg gi det en sjangse til? Hun har vist nok brutt kontakten med ham men for hvor lenge? Jeg er 27 og hun 26... Er det sjangser for ny lykke for skilte single pappaer på 27 i sammfunnet i dag? Eller finne mg idet og beholde familien samlet? For mine barns skyld?? Hjelp hjelp hjelpAnonymous poster hash: ab060...df2 Synes du skal snakke med din kone om dette, tviler på du klarer å legge det bak deg uten å ha fått snakka om det. Dropp tanken på at det går utover bestevenninna hennes, hun visste eller burde ha visst, at du ville få klarhet i hva som har foregått av kona di.
xfce123 Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Så lenge kona di ikke vet at du vet, så taper du ikke ansikt på å bare drite i hele greia. Hun har valgt å fortsatt være sammen med deg, og jeg ser ikke hva du skal få ut av å konfrontere henne. Om du ikke foretrekker å være alene, så kan du selv prøve lykken andre steder mens dere er sammen, til du finner noe varig bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Så lenge kona di ikke vet at du vet, så taper du ikke ansikt på å bare drite i hele greia. Hun har valgt å fortsatt være sammen med deg, og jeg ser ikke hva du skal få ut av å konfrontere henne. Om du ikke foretrekker å være alene, så kan du selv prøve lykken andre steder mens dere er sammen, til du finner noe varig bedre. DEt er det dummeste rådet jeg har hørt. Anonymous poster hash: db869...2a8 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Selvfølgelig er det nye sjanser for skilte menn med barn. Er jo utrolig mange i dag med barn som skiller lag. Tror faktisk det er mye lettere for menn enn damer å finne seg en ny når de har barn fra før. Anonymous poster hash: 55acd...14a
Gjest Tris Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 Du er ung og har hele livet foran deg. Selv med en skilsmisse i ryggsekken. Gjør det som er riktig for deg, og ved en skilsmisse blir det tvungen megling for barnas skyld.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #17 Skrevet 29. mars 2014 Skjønner at du vil beskytte venninnen, men er det ikke mulig å spørre henne rett ut om hun har vært utro og se hvordan hun reagerer? Si at du har sterke mistanker og vil vite sannheten. Hvis hun har et sånt tak på deg at du er redd du ikke får se barna etter en skilsmisse, så ville jeg kontaktet Reform Ressurssenteret for menn og tatt en prat om dine rettigheter. Mange menn som lider i det stille. Dette er jo en uholdbar situasjon for deg. Hvor lenge kan du orke dette, da? Ta den telefonen og sjekk opp i rettighetene dine. Stå opp for deg selv, mann! Anonymous poster hash: fa99e...b65
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #18 Skrevet 29. mars 2014 Rettighetene er jo så enkelt som at man kan kreve 50% samværsrett og få det, dersom barna er over 3 år(anbefales ikke før det). Og selvsagt er det håp for en på 27 år med barn, men når det er sagt så er det jo lite fornuftig å få barn med noen dersom man skal gå ut av det ansvaret man har ovenfor barna uten å i det hele tatt prøve en fornuftig diskusjon, prosess og løsning. Ja, du bør ta det opp med henne dersom du ikke kan klare å gå videre uten å si noe og føle avsky. Du bør jo tenke litt på forhånd hva du egentlig vil oppnå med å ta det opp med henne, og hva du faktisk tror du ønsker svar på(hva kan hjelpe deg, hva kan hjelpe dere). Du kan og gjøre som mange har lyst til, nemlig starte en helvetes krangel - men det fører ingen vei. Anonymous poster hash: 67523...ec3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #19 Skrevet 29. mars 2014 Det er meg igjen! Har du kastet henne ut nå? Og du husket det med døra ja?! !!!Anonymous poster hash: 3548b...d82
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #20 Skrevet 29. mars 2014 27 år ja! Jeg fikk mine barn etter at jeg var 32 år, så du er fremdeles veldig ung! Konfronter kona di! Ikke la henne drive med mer bak ryggen din. Kast deg ut i det og ta det som det kommer. Det blir grusomt, hun kommer til å lyve. Men denne konfrontasjonen må til hvis du skal kunne redde ekteskapet ditt. Da må all dritten opp i dagen, og så kan dere begynne å reparere. Anonymous poster hash: 777bd...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå