Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har dere med å slanke dere ved hjelp av pulver, og eventuelt hvilken type pulver? Selv bruker jeg nå en miks av allevo og naturdiet. Synes faktisk det går veldig greit. Jeg trener ganske mye for å prøve å bevare muskelmassen mest mulig. Har tenkt meg over på et moderat lavkarbo kosthold når jeg er i mål :vekt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på noka en gang i tida, men syntes konsistensen var så forferdelig at jeg slutta. Men jeg lurer på hvordan du har tenkt å klare omstillingen fra pulver til vanlig kosthold? Det er jo lett å falle tilbake til det samme gamle, og da er jo ofte hele dietten bortkastet, dessuten er det veldig fort å bli lei av å bare leve på pulveret. Målet er jo å få seg en ny livsstil! :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvilke erfaringer har dere med å slanke dere ved hjelp av pulver, og eventuelt hvilken type pulver? Selv bruker jeg nå en miks av allevo og naturdiet. Synes faktisk det går veldig greit. Jeg trener ganske mye for å prøve å bevare muskelmassen mest mulig. Har tenkt meg over på et moderat lavkarbo kosthold når jeg er i mål :vekt:

Fungerte ikke for meg. De enkle og billige måltidene som fungerte var shakshuka og banan/blåbær smoothie til kvelds + cardio. Ei uke på det og jeg tok av to kg.

Skrevet

Jeg gikk på noka en gang i tida, men syntes konsistensen var så forferdelig at jeg slutta. Men jeg lurer på hvordan du har tenkt å klare omstillingen fra pulver til vanlig kosthold? Det er jo lett å falle tilbake til det samme gamle, og da er jo ofte hele dietten bortkastet, dessuten er det veldig fort å bli lei av å bare leve på pulveret. Målet er jo å få seg en ny livsstil! :)

Jeg har klart meg i seks uker nå. Er snart i mål. Tenker å øke med ca 100 kalorier pr dag fra neste uke av.. Ytterligere 100 pr dag uka deretter osv. Altså ligge på 700 kal pr dag i en uke, 800 pr dag i en uke osv. Da vil jeg bruke 4-5 uker på å komme opp til 1200 kalorier dagen. Jeg vil ligge på det noen uker for å stabilisere. Tenker da å leve på et moderat lavkarbokosthold. Er det noen som har prøvd å gjøre det slik?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart meg i seks uker nå. Er snart i mål. Tenker å øke med ca 100 kalorier pr dag fra neste uke av.. Ytterligere 100 pr dag uka deretter osv. Altså ligge på 700 kal pr dag i en uke, 800 pr dag i en uke osv. Da vil jeg bruke 4-5 uker på å komme opp til 1200 kalorier dagen. Jeg vil ligge på det noen uker for å stabilisere. Tenker da å leve på et moderat lavkarbokosthold. Er det noen som har prøvd å gjøre det slik?

Good Luck...

Anonymous poster hash: 8fee8...7c9

• Liker 1
Skrevet

Er det høl i hue synes du?

Gjest Runforit
Skrevet

Har du levd på 700 kcal i seks uker???

• Liker 2
Skrevet

Nei, 600 :fnise:

Gjest Runforit
Skrevet

Nei, 600 :fnise:

Hvor mye veier du? Høres ikke særlig lurt ut å sulte kroppen så lenge. Bryter ned alt av muskler og senker forbrenningen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg veier 67 kg. Er 161 høy. Så det er fortsatt litt å ta av. Jeg trener 4-5 ganger pr uke og måler fettprosent hos PT. Har utrolig nok tapt veldig lite muskelmasse. Jeg vet egentlig veldig godt at dette opplegget er ganske crazy. Det er bare det at det har vært veldig lettvint. Jeg gikk opp nesten 20 kilo i forbindelse med sykdom, så det er disse kiloene som skal vekk.

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg veier 67 kg. Er 161 høy. Så det er fortsatt litt å ta av. Jeg trener 4-5 ganger pr uke og måler fettprosent hos PT. Har utrolig nok tapt veldig lite muskelmasse. Jeg vet egentlig veldig godt at dette opplegget er ganske crazy. Det er bare det at det har vært veldig lettvint. Jeg gikk opp nesten 20 kilo i forbindelse med sykdom, så det er disse kiloene som skal vekk.

Trå forsiktig. Lett å bli spiseforstyrret av så lite kalorier og pulver. Du merker det kanskje ikke selv, men når du skal starte å spise igjen så kan det by på problemer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri prøvd pulver selv, men min svigermor har. Og i dag ler hun bare oppgitt av det, hun forstår ikke at hun ble så kunne hoppe på noe slikt. Det tok lang tid før hun fikk et sunt forhold til mat igjen..

Skrevet

Liker du ikke mat? Jeg ville aldri giddet å bruke penger - og kalorier - på pulver.

Skrevet

Liker du ikke mat? Jeg ville aldri giddet å bruke penger - og kalorier - på pulver.

Problemet er vel at jeg litt for glad i mat. Og for ikke å snakke om godterier. Det jeg egentlig lurte på er om noen har gode tips til overgangen fra pulver til mat.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg på fire uker. Drakk/spiste shake og suppe fra Cambridge.

Anonymous poster hash: 31163...096
Skrevet

Pulverdietter funker det, man går jo ned i vekt. Men som for alle slankekurer, man går opp igjen, enten fort eller sakte. Sorry.

Skrevet

Funket strålende for meg! Jeg har en frobrenning som holder meg der jeg er, samme om jeg spiser lite eller mye, så enten må jeg overspise til de grader, eller ned på ganske få kalorier for å gå opp/ned i vekt!

Pga piller for et par år tilbake gikk jeg først fra 75 til 90, hadde et opphold på piller, og begynte på nytt og gikk fra 90 til 115. For et par mnd tilbake ble jeg lei og gikk på shakes i en god periode, er nå nede på 86 igjen! Så skeiet jeg litt ut med vanlig kosthold med pizza, taco, godteri i helger, en sjokolade her, en sjokolade der, men pga shaksene spiste jeg faktisk mye mindre enn før. Jeg tar ikke like store porsjoner med mat, og det går f.eks kun ned 2 lomper med taco istedenfor 3 som før, kun 2 pølser, ikke 3 o.s.v.

Nå må jeg bare få lønn, også tenkte jeg en runde til. Må komme med inn i noen klær som jeg har fra "gamle" dager og for meg fungerer shakes helt ypperlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...