AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Ser at klinikker som driver med hårfjerning med laser kaller det for permanent hårfjerning med laser. Hvorfor sier de det når den ikke er permanent? Legen min sa at dersom en fjerner håret sånn så kommer det tilbake etter fire måneder. Det er jo ikke permanent. Ordet permanent betyr jo "varig, uavbrutt". Da er det jo slett ikke permanent hvis man må gå til laserklinikken hver 4. måned resten av livet. Anonymous poster hash: e6c27...a6f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Diode er permanent. IPL er ikke permanent. Laserer du får kjøpt på Elkjøp osv. er ikke permanent. Det som er er at du må ta en del runder med diode for at alt skal være borte. Laserern fungerer kun på hår som er i vekstfase, og hver hårsekk har opp til 4 hår som i tillegg ikke er i vekstfaser. Så der blir ikke borte på en gang. Jeg har tatt totalt 5 behandlinger med diodelaser på 12 år, og jeg har nå lite hårvekst i forhod til før jeg tok laser, da såg jeg ut som en apekatt. Anonymous poster hash: 37de1...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå