Icy Skrevet 5. juni 2004 #1 Del Skrevet 5. juni 2004 Endelig kan man gå på byn uten å få i seg all den jævla røykelukten ! Mye reinere luft og jeg kunne kjenne parfymen til damene bedre istedenfor å kjenne den forbanna røykelukten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 5. juni 2004 #2 Del Skrevet 5. juni 2004 Som tidligere røyker er det et stort pluss å ikke bli fristet til å ta en når jeg er ute.... men hadde jeg fortsatt vært røyker hadde jeg nok blitt dritforbanna Men det er deilig å slippe røyklukta i klærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #3 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, endelig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 5. juni 2004 #4 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja det er utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 5. juni 2004 #5 Del Skrevet 5. juni 2004 Hrmf... Hotell- og restaurantarbeiderforbundet hadde i utgangspunktet ikke noe imot separate røykerom. Kravet om 100 prosent røykfrihet kom etter at myndighetene opplyste dem om helseskadene. Altså: Helseministeren hentet og silte informasjonen han trengte, og fikk med den servitørenes støtte til totalforbud. Kilde Dagbladet Røyker selv, men skjønner utrolig godt at dere ikkerøykere er glade. Jeg skal ikke ødelegge gleden for dere, jeg har ikke så veldig mye imot å tusle ut og røyke. Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 5. juni 2004 #6 Del Skrevet 5. juni 2004 Sambo kom hjem sent etter en lang kveld på byen, og for første gang kunne han gå rett og legge seg hos meg, i stedet for å dusje først. Det var utrolig bra. Er veldig fornøyd med hele opplegget. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juni 2004 #7 Del Skrevet 5. juni 2004 ja det er digg at det ikke lukter røyk av klærne etter man har vær ute men så lenge man bor i oslo puster man inn mye dårlig luft uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. juni 2004 #8 Del Skrevet 5. juni 2004 ja det er digg at det ikke lukter røyk av klærne etter man har vær ute men så lenge man bor i oslo puster man inn mye dårlig luft uansett Jepp, men det blir i det minste litt bedre. Alle monner drar osv. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 5. juni 2004 #9 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg ønsker røykeloven hjertelig velkommen! Røykerne som klager, er noen skikkelige egoister. Tenker bare på seg selv. De må lære seg at en må ta hensyn til andre. Passiv røyking er noe dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smila Skrevet 5. juni 2004 #10 Del Skrevet 5. juni 2004 Forsåvidt greit at det ikke er lov til å røyke på uteplasser og resturanter. Men mon tro om det blir mere slossing og sånt utenfor uteplassene? Det vil vel roe seg ned etter som folk blir vant med det. Og om noen år, så sitter vi nok å tenker at "tenk, før når vi var ung, så var det faktisk lov til å røyke her" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. juni 2004 #11 Del Skrevet 6. juni 2004 Endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 6. juni 2004 #12 Del Skrevet 6. juni 2004 Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 7. juni 2004 #13 Del Skrevet 7. juni 2004 Skitt...jeg røyker jeg, dah.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 7. juni 2004 #14 Del Skrevet 7. juni 2004 Herlig :-) Så på TV at i Irland er den nye, store sjekkeplassen blitt utenfor pubene/restaurantene. Folk kom lettere i prat ute enn inne ved en bardisk eller ved bord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 8. juni 2004 #15 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg røyker, men må innrømme at det skal bli deilig å gå på utesteder uten å bli helt forpestet av røyk. Jeg skulle ønske det hadde gått ann å finne en løsning for både røykere og ikke røykere, men pytt pytt... tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. juni 2004 #16 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg røyker også og i begynnelsen var jeg litt småsur for at det skulle bli røykfritt på utesteder (så egoistisk var jeg ). Nå er jeg bare glad for det. Jeg røyker mindre når jeg er ute, og jeg vet at ikke-røykere setter pris på å endelig få puste i frisk luft når de er ute på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 8. juni 2004 #17 Del Skrevet 8. juni 2004 Det var utrolig behagelig å være på byen på lørdag! Fikk ikke vondt i hodet jo!! Trengte heller ikke øyedråper eller astamedisin!! Juhu sier jeg bare. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 8. juni 2004 #18 Del Skrevet 8. juni 2004 Endelig!!! Jeg husker jeg dro ut på byen da jeg gikk gravid. Og satt der noen timer i all røyken. Da jeg kom hjem begynte jeg å lure på om det var bra for barnet, og begynte nesten å gråte av dårlig samvittighet! Jeg HATER røyk! ENDELIG!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #19 Del Skrevet 9. juni 2004 Det var utrolig behagelig å være på byen på lørdag! Fikk ikke vondt i hodet jo!! Trengte heller ikke øyedråper eller astamedisin!! Juhu sier jeg bare. 8) Det er dette de mest innbitte røykerne har hatt problemer med å skjønne tror jeg, når de har blitt sure på grunn av dette forbudet. Selv om ingen av dem har gitt seg til kjenne i denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå