AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Og jeg er likevel håpløst forelsket. Han har vært i tankene mine siden det første bruddet for 13 måneder siden og så gir han meg forhåpninger på nytt nå for å avvise meg igjen. Sorgen har ingen ende... Anonymous poster hash: 4b637...488
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Det er da du skal be han om å dra til helvete. Du har sikkert vært altfor snill mot han, så han tror han kan behandle deg som en dørmatte. Anonymous poster hash: f78ef...eb4 3
niccoline Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Kjære deg... Det der er uendelig vondt.. Du må bare stenge av følelsene din for han.. Bruke alt du har av krefter på å dytte han ut av hodet og hjertet ditt.. Vet det er beintøft, men han er ikke bra for deg helt tydelig.. Stor klem til deg...
lillsunshine Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Skriv dette på en lapp og heng den over sengen. Ikke la deg sjarmere av en som ikke er verdt det!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Takk for støtten, måtte bare få det ut et sted vi har jevnlig holdt kontakten siden han gjorde det slutt første gangen, men så tok det seg opp og vi møttes og hadde det kjempekoselig, dagen etter sender han melding at han savner meg og litt etter det igjen sier han at det ikke kommer til å fungere?? Har forsøkt å date andre, også noen fantastisk fine menn, men han her har virkelig kapret meg. Dumme meg som går på det hver gang. Skulle gjerne bedt ham dra til helvete, men han har allerede blokkert meg...Anonymous poster hash: 4b637...488
Gjest alegria Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Du kutter ABSOLUTT ALL KONTAKT, er mitt råd. Å ha sporadisk kontakt nå og da ødelegger for deg selv, da det vil fortsette å trekke deg tilbake til ham. Det at han har blokkert deg allerede er jo et bevis på at han er en skikkelig feig dust og det er det du også må få deg selv til å innse. Hvilken ordentlig mann holder på sånn? Slike ting må du fortelle deg selv, til du tilslutt får avsmak av denne mannen. Lykke til, det blir bedre.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Han sendte fyllemeldinger i natt og sa han ville ha meg tilbake. Jeg svarte ikke og i dag skrev han at han tar det tilbake. Blir gal av fyren! Skal blokkere ham og aldri aldri si et ord til ham igjen Anonymous poster hash: 4b637...488
niccoline Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Du vet, det går an å legge til tlf nr han som søppelmelding på alle nyere tlf nå. Det har jeg gjort med noen nr. De dukker da ikke opp som mld. Men du kan selv sjekke søppelpostkassen å se om han skriver noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå