AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg lurer på om dette med småbarnsmødre og da spesielt førstegangsmødre er noe som er på vei til å gå over stokk og stein. Jeg kommer over flere artikler og innlegg hvor det snakkes om at ingen skal stigmatiseres,samtidig som det i blogginnlegget er nettopp dette som skjer. Ikke rart det er mange førstegangsmødre og andre som tror alt de gjør er feil! Ett eksempel: http://lizbethosnes.com/2014/03/26/til-barnas-beste-eller/ Anonymous poster hash: 45e5d...4b7 Anonymous poster hash: 45e5d...4b7
Medusa13 Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Jeg lurer på om dette med småbarnsmødre og da spesielt førstegangsmødre er noe som er på vei til å gå over stokk og stein. Jeg kommer over flere artikler og innlegg hvor det snakkes om at ingen skal stigmatiseres,samtidig som det i blogginnlegget er nettopp dette som skjer. Ikke rart det er mange førstegangsmødre og andre som tror alt de gjør er feil! Ett eksempel: http://lizbethosnes.com/2014/03/26/til-barnas-beste-eller/ Anonymous poster hash: 45e5d...4b7 Anonymous poster hash: 45e5d...4b7 mange av disse bloggene er jo så teite at man kan få helt fnatt av mindre. Denne her intet unntak. Her skryter dama av å skjerme ungen mot offentligheten, samtidig som hun selv fremstår med full identitet. Skulle hun vært så forsiktig som det hun skryter av, så burde hun også vært mer diskret selv. Ser man på facebook profilen hennes så ligger ungen som profilbildet (Lizbeth Osnes), og blar man i cover-photos så ligger dama i minikjole trukket langt oppover lårene. Høres ikke ut som den rette til å snakke om personvern . Så kjære førstegangsfødende : om dere føler dere gjør feil med å sammenligne dere med såkalte mammabloggere, så er det åpenbart at ikke feilen ligger hos dere Endret 30. mars 2014 av Karilka 1
Medusa13 Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Er det lizbeth Osnes selv som har vært på ferde her inne igjen kanskje ?? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Jeg gidder ikke å klikke meg inn på bloggen til denne Oznes, uansett hvor mange linker som blir spredd her kontinuerlig.. Who cares?? Anonymous poster hash: b613e...26e 2
Medusa13 Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Jeg gidder ikke å klikke meg inn på bloggen til denne Oznes, uansett hvor mange linker som blir spredd her kontinuerlig.. Who cares?? Anonymous poster hash: b613e...26e Hun var ny for meg inntil jeg søkte henne på nett og fant at det hadde vært stor aktivitet rundt henne tidligere her. Da gikk det også opp for meg at denne tråden her sikkert var et nytt stunt for å få oppmerksomheten rettet mot bloggen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå