Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge tenkt på å ta en tatovering som er inspirert av, og minner meg om foreldrene mine. Nå har jeg endelig kommet frem til en idé jeg liker, men ettersom jeg ikke kan noen verdens ting om tatoveringer tenkte jeg å høre med dere her inne.

Jeg ser for meg en søt, liten bjørn og en søt, liten elefant som står sammen/ved siden av hverandre. Videre ønsker jeg at de holder i hver sin liljekonvall eller hver sin ballong (har ikke bestemt meg, men ser for meg at liljekonvall kan bli litt vel detaljert og flyte ut etter en stund).

Ser ikke for meg noe stort, men ikke knøttlite heller.

Tror dere det vil se bra ut som en tatovering? Tror dere vanlig (med farger) eller watercolour blir best?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge tenkt på å ta en tatovering som er inspirert av, og minner meg om foreldrene mine. Nå har jeg endelig kommet frem til en idé jeg liker, men ettersom jeg ikke kan noen verdens ting om tatoveringer tenkte jeg å høre med dere her inne.

Jeg ser for meg en søt, liten bjørn og en søt, liten elefant som står sammen/ved siden av hverandre. Videre ønsker jeg at de holder i hver sin liljekonvall eller hver sin ballong (har ikke bestemt meg, men ser for meg at liljekonvall kan bli litt vel detaljert og flyte ut etter en stund).

Ser ikke for meg noe stort, men ikke knøttlite heller.

Tror dere det vil se bra ut som en tatovering? Tror dere vanlig (med farger) eller watercolour blir best?

Det kommer litt an på. Vil du ha en bamse, eller bjørn?

Skal tegningen være tegneserieaktig, eller naturlig.

En naturlig bjørn som holder blomster/ballong hadde blitt en logisk brist for meg, og jeg klarer ikke å se for meg at noen vil klare å få dette fint.

Tegneserievarianten kan bli fin med en god artist, selv om jeg ser for meg "Ole Brum og Tussi".

Jeg mener ikke å være negativ, og jeg liker tanken din veldig godt, men om det blir bra kommer an på ideen og utførelsen.

Anonymous poster hash: ce404...10a

Skrevet

Det kommer litt an på. Vil du ha en bamse, eller bjørn?Skal tegningen være tegneserieaktig, eller naturlig. En naturlig bjørn som holder blomster/ballong hadde blitt en logisk brist for meg, og jeg klarer ikke å se for meg at noen vil klare å få dette fint. Tegneserievarianten kan bli fin med en god artist, selv om jeg ser for meg "Ole Brum og Tussi". Jeg mener ikke å være negativ, og jeg liker tanken din veldig godt, men om det blir bra kommer an på ideen og utførelsen. Anonymous poster hash: ce404...10a

Jeg ser for meg en tegneserieaktig tatovering, inspirert av (dog ikke lik) dette bildet: post-31872-0-15461300-1396094352_thumb.p

Bjørnen skal være en bjørn, og ikke en bamse/teddybjørn. :)

Grunnen til at jeg ønsker en bjørn og en elefant er at faren min heter Bjørn, og moren min har samlet på elefanter siden tidenes morgen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dobbelpost.

post-31872-0-15461300-1396094352_thumb.p

Endret av -littleme-
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg en tegneserieaktig tatovering, inspirert av (dog ikke lik) dette bildet: attachicon.gifScreenshot_2014-03-28-20-52-39-1.png

Bjørnen skal være en bjørn, og ikke en bamse/teddybjørn. :)

Grunnen til at jeg ønsker en bjørn og en elefant er at faren min heter Bjørn, og moren min har samlet på elefanter siden tidenes morgen.

Tegneserieaktig er klart best i en slik setting, så der tror jeg du gjør et godt valg.

Ideén din høres fin ut, men du er avhengig av å ha en god artist for at uttrykket skal bli bra.

Med feil artist kan du fort ende opp med en tatovering som enten blir for sukkersøt, eller den blir platt.

Skrevet

Tegneserieaktig er klart best i en slik setting, så der tror jeg du gjør et godt valg.

Ideén din høres fin ut, men du er avhengig av å ha en god artist for at uttrykket skal bli bra.

Med feil artist kan du fort ende opp med en tatovering som enten blir for sukkersøt, eller den blir platt.

Ja, valg av artist er noe jeg ikke tar lett på. Har sett alt for mange tatoveringer som er stygge og dårlige, til tross for at de har potensiale til å være fine.

AnonymBruker
Skrevet

Har vel også litt å si hvor du har tenkt å plassere tatoveringen. Jeg, beklager til de som måtte føle seg støtt her, men tattoveringer over brystene på damer spesielt er rett og slett det jævligste jeg ser.

Armer og ben, rygg/ mage, rumpe er greit, men alt over utringingen og hals/ ansikt og får vel ta med hendene her også, er grusomt stygt.

Anonymous poster hash: 65eb4...f9a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...