Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min liker aldri bilder av noen, inkl meg. Vært sammen i 3 år. Nå har han likt bildet til ei ung ei i hjemmbyen sin (flere unge jenter over tid) og nå skal han på ferie dit alene en uke. Vil ta det opp med han da magefølelsen ikke er den beste, han har vært fraværende og smilt skikkelig for seg selv i det siste.. Men også sagt han elsker meg mer en vanlig. Men når jeg har sett han smilte (på forelska vis..) er det ikke fordi det var vært noe koselig mellom oss. Er redd han sier det for at jeg ikke skal mistenke noe ift ferien hans..

Tips til hvordan jeg kan ta det opp med han på best mulig måte? Tenkte å vise bilde han likte (hun har åpen profil) å spør hvem dette er.

Anonymous poster hash: 58ca6...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 og knuller ei på 17...ingenting feil med det...

Anonymous poster hash: 4f736...a22

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det dumt å be han slette henne? Føler meg uvel og sjelven, noe har vært anderledes i det siste..

Vi står ikke i noe forhold forresten men vil ikke spør om å gjøre det over denne saken.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 14
Gjest alegria
Skrevet

Generelt ville jeg sagt at han må få lov til å ha andre jenter på FB. Men når du forklarer enkelte ting som har forandret seg med humøret/oppførselen hans ville jeg også selv blitt mistenkelig. Jeg synes du først burde spørre forsiktig hvem denne jenta er uten å beskylde ham for noe. Deretter kan du forklare at du synes det er ubehagelig at han har henne der. Hvis han blir sint, ville jeg sett på det som et faretegn. Men man vet aldri..

AnonymBruker
Skrevet

er du i et forhold med noen da? Hva er det relevant for tråden for?

Mister forøvrig respekten for menn som går etter så unge jenter, viser at de kun bryr seg om en ting.

Nei, jeg er ikke i noe forhold...da hadde det ikke vært greit å holde på med andre. Poeng...

Uenig! Det er opplagt at men vil knulle unge stramme jenter...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det dumt å be han slette henne? Føler meg uvel og sjelven, noe har vært anderledes i det siste..

Vi står ikke i noe forhold forresten men vil ikke spør om å gjøre det over denne saken.

Dere er ikke i noe forhold, skriver du? Men du skrev jo over at han er kjæresten din?

Du skal ikke be han slette henne. Det forandrer jo ikke faktum at han har lagt henne til. Men du kan si at du la merke til det, og spørre han hvordan han kjenner henne. Om han virkelig er en gris som har tenkt å flørte med denne jenta, så synes jeg ikke han er verd å være sammen med.

Anonymous poster hash: 4eacb...2a0

Skrevet

Sånn bortsett fra at du er en skikkelig ekling, selvfølgelig... 17åringer er så godt som barn. Det er ikke noe de vil innrømme selv, men det er noe voksne mennesker merker... Eller burde merke.

• Liker 23
Gjest alegria
Skrevet

Dere er ikke i noe forhold, skriver du? Men du skrev jo over at han er kjæresten din?

Du skal ikke be han slette henne. Det forandrer jo ikke faktum at han har lagt henne til. Men du kan si at du la merke til det, og spørre han hvordan han kjenner henne. Om han virkelig er en gris som har tenkt å flørte med denne jenta, så synes jeg ikke han er verd å være sammen med.

Anonymous poster hash: 4eacb...2a0

De står ikke i forhold på facebook.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ofte bildene til ei jente på 16, jeg. Hun er tremenningen til sønnen min. Jeg ser jo her at jeg blir nødt til å forklare dette offentlig på facebook i tilfelle noen misforstår. Vil jo ikke bli sett på som en gammel gris...

Anonymous poster hash: ff988...404
  • Liker 2
Gjest alegria
Skrevet

Jeg liker ofte bildene til ei jente på 16, jeg. Hun er tremenningen til sønnen min. Jeg ser jo her at jeg blir nødt til å forklare dette offentlig på facebook i tilfelle noen misforstår. Vil jo ikke bli sett på som en gammel gris...

Jeg tror ikke folk tenker så mye på dette akkuratt, jeg bryr meg iallfall ikke om sånt :fnise: Men er nok litt annerledes for TS da dette gjelder kjæresten :)

Skrevet

Så, du er en voksen mann som har lurt en usikker tenåring til sengs, og er så kry av det at du skriver det her selv om det er irrelevant for problemstillingen.

Jaja, fint for deg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

når du skriver gammel gris så regner jeg med at du er mann og svarer ut fra det

du kan jo skrive en kommentar til bildet også ikke bare like det, en kommentar som f.ex. flott bilde av deg / flott bilde du har tatt , klem fra filleonkel

på den måten så sier du at du har et slektskap/familie-forhold til jenta

tante/onkel til de som er søskenbarn til dine barn

filletante/filleonkel til de som er tremenning til dine barn

Anonymous poster hash: b4bc7...fde

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever ofte at menn jeg har på facebook liker bildene mine (jeg er jente 21 år), og det er ikke fordi de ønsker å ha noe forhold med meg eller å ha sex med meg. De kan være venner av foreldrene mine, slektninger, foreldre til venner av meg, folk jeg har jobbet sammen med, eller noen som jeg rett og slett bare kjenner, men en like på facebook betyr ikke at mannen er interessert i å være utro.

Anonymous poster hash: 3cf2d...b34
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så, du er en voksen mann som har lurt en usikker tenåring til sengs, og er så kry av det at du skriver det her selv om det er irrelevant for problemstillingen.

Jaja, fint for deg.

Nå var vi to som hadde lyst...hun er ikke usikker heller. Ganske voksen og oppegående faktisk med nok tæl :)

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg er 34 og knuller ei på 17...ingenting feil med det...Anonymous poster hash: 4f736...a22

Sikkert fordi ingen rundt din egen alder vil ha deg.
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi ingen rundt din egen alder vil ha deg.

Det tenkte jeg også.

Anonymous poster hash: ca128...97e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...