Salt Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Noen erfaringer med disse? Vurderer nemlig om jeg skal bytte over, er ikke fornøyd med den shampoen jeg bruker nå.
Gjest Estrela Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Jeg brukte dem tidligere og var godt fornøyd. Håret ble fint og prisen var ok. Likte best den shampoen som het Hydro. Likevel byttet jeg til dyrere Redken All Soft og ble frelst på det... Nå bruker jeg litt rimeligere Matrix, men er ikke helt 100% fornøyd med de produktene, så kommer til å bytte til Redken igjen. Akk, slunkne lommebok...
Gjest Cuddly Skrevet 5. juni 2004 #3 Skrevet 5. juni 2004 Har bare brukt en type shampo og en type balsam, husker ikke hvilke. Var fornøyd med balsamen, men ikke shampoen. Har også brukt hårkur, den var bra.
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #4 Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker Wella SP shampoo og er veldig fornøyd. Eneste bittelille minus er at det gjør håret litt flokete og stivt så balsam etterpå er en nødvendighet.
Gjest Cuddly Skrevet 5. juni 2004 #5 Skrevet 5. juni 2004 Eneste bittelille minus er at det gjør håret litt flokete og stivt så balsam etterpå er en nødvendighet. Det var det jeg ikke likte! Bruker alltid balsam, men den flokinga som gjør at håret føles som høy mens jeg vasker gir meg frysninger...
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #6 Skrevet 5. juni 2004 Ja, det er litt irriterende, særlig siden jeg vanligvis aldri har brukt balsam fordi shampoen alene har gitt mykt og fint hår. Men shampoen er så bra at jeg holder ut.
Gjest Carmelita Skrevet 5. juni 2004 #7 Skrevet 5. juni 2004 Jeg er ikke fornøyd med Wella SP, blant annet fordi håret blir sinnsykt knutete.
Salt Skrevet 5. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2004 Arkana- finnes det balsam i samme serie? Hvilken hårtype er denne/ disse shampoene for? Tror jeg har normal hårtype, problemet er bare at det har en tendens til å bli ganske brusete med en gang jeg har vasket det. Får sånn Lykketroll- look og er dermed ganske avhengig av å bruke et serum som demper det. Hadde vært greit å slippe!
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #9 Skrevet 5. juni 2004 Arkana- finnes det balsam i samme serie? Hvilken hårtype er denne/ disse shampoene for? Tror jeg har normal hårtype, problemet er bare at det har en tendens til å bli ganske brusete med en gang jeg har vasket det. Får sånn Lykketroll- look og er dermed ganske avhengig av å bruke et serum som demper det. Hadde vært greit å slippe! De har balsam ja, men ikke i alle seriene. De har shampoer for stort sett alle hårtyper, så du finner sikkert noe for deg.
Tusseline Skrevet 5. juni 2004 #10 Skrevet 5. juni 2004 Brukte SP før (har ikke råd nå, pga. studenttilværelsen), og må saktens inrømme at det er den beste shampooen jeg har vært borti noengang. Er til tider plaget med litt "lett-fett" hår, men denne gjorde at jeg kunne gå i to dager uten å merke antydninger.
Gjest Virvel Skrevet 5. juni 2004 #11 Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker Hydro Shampoo og 30 Seconds Repair Cream (eller noe sånt), og er veldig fornøyd med begge to.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2004 #12 Skrevet 6. juni 2004 Har brukt shampo derfra, helt ok..kanskje ikke verdt prisen. Men likte pumpeflasken (500 ml). Har en skumbalsam derfra, den er nokså dårlig.
Piglet Skrevet 6. juni 2004 #13 Skrevet 6. juni 2004 Jeg bruker den til krøllet hår, og er vedig fornøyd. Synes ikke håret blir flokete, heller. Piglet
starie Skrevet 7. juni 2004 #14 Skrevet 7. juni 2004 Jeg bruker den til krøllet hår, og er vedig fornøyd. Synes ikke håret blir flokete, heller. Piglet Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå