Gå til innhold

Første gangen dere så fitte.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når skjedde dette? Da snakker jeg om ei fitte i virkeligheten. Ikke blader, tv, internett osv. Og det teller ikke når dere var barn. Man må ha vært kjønnsmoden og virkelig interessert og hete i toppen av å se en fitte.

Anonymous poster hash: b2560...d81
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var tjue år og hadde sex med romvenninna mi.

Anonymous poster hash: f9b4a...744
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så fitten min når jeg ble født.

Anonymous poster hash: 5bc4e...2d0
  • Liker 2
Gjest rådyr
Skrevet

Aldri sett, men har sett plenty med kuk.

• Liker 1
Skrevet

Teller ikke når vi var barn?
Vel, jeg fikk mensen når jeg var 13.. Og jeg så min egen samme dag.

AnonymBruker
Skrevet

Når skjedde dette? Da snakker jeg om ei fitte i virkeligheten. Ikke blader, tv, internett osv. Og det teller ikke når dere var barn. Man må ha vært kjønnsmoden og virkelig interessert og hete i toppen av å se en fitte.

Anonymous poster hash: b2560...d81

Du er klar over at du er på kvinneguiden? Har fortsatt til gode å bli "het i toppen" av det du velger å bruke f-ordet på.

Anonymous poster hash: 2133e...af7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kun småunger og gamle ekle griser som sier fitte..

Anonymous poster hash: f54ca...4b4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Første gang var jeg tre. Da satt jeg på en huske for meg selv og gynget litt forsiktig, så var det en av jentene som løpte opp foran meg og spurte, rett ut, "har du sett ei fitte før? skal du se ei fitte?", et par ganger. Jeg stirret bare tomt på henne, syntes hun var teit. Så dro hun ned buksa, viste frem fitta og hoppet opp og ned mens hun lo. Løp bort igjen, løp tilbake, gjorde det samme igjen. Dust...

Noen år senere gikk vi på samme skole. Kjente igjen henne når jeg begynte i andre klasse. Vi gikk ikke i samme klasse. Men plutselig brøt jeg ut "ha ha!", tilbake og fortalte alle om det som skjedde den gangen i barnehagen. Hun nektet og strigrein. Men det var henne. Hun fortjente det, at hele skolen fikk vite.

Jeg har spilt klespoker noen ganger, fra en 10 års alder.

Sex hadde jeg ikke før jeg var 25 (ville vente på "den rette" heller enn å "bare få det gjort", orgasme kan jeg ordne på egen hånd, jeg ville oppleve noe mer enn å bare "komme").

Jenter er like syke og perverse som gutter. Jenter er bare litt mer forsiktige i noen sosiale sammenheng, pga alt dette med "hore", "løs", stempling, osv.

Anonymous poster hash: cb39d...b77
AnonymBruker
Skrevet

Du trengte da ikke mobbe den stakkars jenten fordi hun viste fitta si flere år tilbake? Rimelig urettferdig synes jeg.

Anonymous poster hash: d5573...db2
  • Liker 14
Gjest HarryDotter
Skrevet

kun småunger og gamle ekle griser som sier fitte..

Anonymous poster hash: f54ca...4b4

Hv sier du da? Vagina? Du vet at det kun er selv fødselskanalen som heter det?

Det er faktisk ikke et dekkende utrykk for "hele den ytre pakka". Fitte er et ord som dekker hele godsaken på en god måte. Å bruke de "legeorda" er bare kleint og teit!

Om dama hadde gått og omtalt pikken min som "penis" hele tiden ville jeg følt meg ukomfortabel. Hun skal jo ikke være LEGE når hun er sammen med meg!

Herregud!!!

Gjest HarryDotter
Skrevet

Første gang var jeg tre. Da satt jeg på en huske for meg selv og gynget litt forsiktig, så var det en av jentene som løpte opp foran meg og spurte, rett ut, "har du sett ei fitte før? skal du se ei fitte?", et par ganger. Jeg stirret bare tomt på henne, syntes hun var teit. Så dro hun ned buksa, viste frem fitta og hoppet opp og ned mens hun lo. Løp bort igjen, løp tilbake, gjorde det samme igjen. Dust...

Noen år senere gikk vi på samme skole. Kjente igjen henne når jeg begynte i andre klasse. Vi gikk ikke i samme klasse. Men plutselig brøt jeg ut "ha ha!", tilbake og fortalte alle om det som skjedde den gangen i barnehagen. Hun nektet og strigrein. Men det var henne. Hun fortjente det, at hele skolen fikk vite.

Jeg har spilt klespoker noen ganger, fra en 10 års alder.

Sex hadde jeg ikke før jeg var 25 (ville vente på "den rette" heller enn å "bare få det gjort", orgasme kan jeg ordne på egen hånd, jeg ville oppleve noe mer enn å bare "komme").

Jenter er like syke og perverse som gutter. Jenter er bare litt mer forsiktige i noen sosiale sammenheng, pga alt dette med "hore", "løs", stempling, osv.

Er jo du som er dusten her! Barn gjør mye rart og hun syntes vel bare det var morsomt å vise deg fitta si. Kanskje hun har fått traumer og problemer med kroppen sin pga det du gjorde mot henne?? jada..skjønner at dere begge var barn, men du syntes jo tydeligvis fortsatt at hun "fortjente det".

Dust!

• Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet

Du er klar over at du er på kvinneguiden? Har fortsatt til gode å bli "het i toppen" av det du velger å bruke f-ordet på.

Anonymous poster hash: 2133e...af7

Vi driter vel i hva du blir "heit i toppen av"....

Han spør et spørsmål som han ønsker et voksent svar på! Hvorfor er ikke du voksen og gir ham et svar dertil? Om du syntes tråden er så utrolig teit, så hold deg unna!

Er du dame forresten? Ifølge profilen din er det "ikke viktig"...men i diskusjoner er det faktisk viktig! Litt lettere å se innfallsvinkel. Ikke farlig å klikke av det på profilen sin....Gir oss bare litt bedre forståelse for tanker og meninger.

AnonymBruker
Skrevet

Kjært barn har mange navn, medsøstre. Selv bruker jeg "dåse" og "perpleporten, eller "høna". Fitte blir litt vulgært og nedsettende om kjønnet synes jeg.

Ellers kan jeg ikke gjenkalle mitt første møte med perleporten verken på meg selv eller synet av andres. Like greit det. Er ikke så opphengt i dåser, egentlig.

Anonymous poster hash: 70a21...f8d
AnonymBruker
Skrevet

Er du dame forresten? Ifølge profilen din er det "ikke viktig"...men i diskusjoner er det faktisk viktig! Litt lettere å se innfallsvinkel. Ikke farlig å klikke av det på profilen sin....Gir oss bare litt bedre forståelse for tanker og meninger.

Tror du Anonymbruker er èn person? :fnise:

Anonymous poster hash: 49fb6...be8

• Liker 7
Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Det skjedde for snart 31 årsiden da jeg kom ut av en

Endret av Rhaegar Targaryen
AnonymBruker
Skrevet

Er jo du som er dusten her! Barn gjør mye rart og hun syntes vel bare det var morsomt å vise deg fitta si. Kanskje hun har fått traumer og problemer med kroppen sin pga det du gjorde mot henne?? jada..skjønner at dere begge var barn, men du syntes jo tydeligvis fortsatt at hun "fortjente det".

Dust!

1. Jeg har ikke mobbet henne. Det tok de andre seg av. Jeg fortalte bare hva det var hun gjorde i barnehagen.

2. Hun visste det var galt når hun gjorde det. Hun gjorde det for å erte meg på en måte. En av personalet på barnehagen kom bort og tok tak i henne og tok henne vekk husker jeg. Hun sluttet ikke selv.

3. Hadde det vært en gutt som gjorde tilsvarende ville du ha syntes det samme som jeg gjør. Jeg gjør ikke forskjell på kjønn. Hun visste det var galt.

Karma.

AnonymBruker
Skrevet

1. Jeg har ikke mobbet henne. Det tok de andre seg av. Jeg fortalte bare hva det var hun gjorde i barnehagen.2. Hun visste det var galt når hun gjorde det. Hun gjorde det for å erte meg på en måte. En av personalet på barnehagen kom bort og tok tak i henne og tok henne vekk husker jeg. Hun sluttet ikke selv.3. Hadde det vært en gutt som gjorde tilsvarende ville du ha syntes det samme som jeg gjør. Jeg gjør ikke forskjell på kjønn. Hun visste det var galt. Karma. Anonymous poster hash: cb39d...b77

Jo, du mobbet henne da du fortalte de andre på skolen om at hun gjorde en dum ting som barn. Det kan ha fulgt henne i mange år og ført til at også andre mobbet henne. Det er sånne ting som skaper et mobbeoffer.

Har du tenkt på at en del barn som utsettes for overgrep mangler grenser, slik du beskriver henne. Da tror de at det er naturlig å blotte seg, slik hun gjorde.

Gjentar det en annen AB kalte deg: Dust.

Anonymous poster hash: 31a4a...78d

• Liker 6
Skrevet

Hahahahahha

Gjest HarryDotter
Skrevet

Oh yes :fnise:

Så bare et fantastisk teit inlegg fra en her......Glemte i farten at det tyter av disse anonyme folka her inne

Gjest HarryDotter
Skrevet

Kjært barn har mange navn, medsøstre. Selv bruker jeg "dåse" og "perpleporten, eller "høna". Fitte blir litt vulgært og nedsettende om kjønnet synes jeg.

Ellers kan jeg ikke gjenkalle mitt første møte med perleporten verken på meg selv eller synet av andres. Like greit det. Er ikke så opphengt i dåser, egentlig.

Anonymous poster hash: 70a21...f8d

Helt greit at du foretrekker andre ord altså...bare så utrolig teit når du mener at bare gamle griser bruker det ordet......De fleste av de jeg kjenner bruker fitte...selv damevennene mine.

Jaja...hver sin smak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...