Gå til innhold

Dere jenter i begynnelsen av 20 årene kunne dere datet mann med unge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt lenge på dette selv, og jeg kommer ikke fram til ett klart svar. Slik jeg ser det er det mange ulemper med å gå inn i et forhold med en mann som har unge fra før. På en annen måte er han kanskje mer moden, jeg havner ofte opp på date med umodne gutter.

Så dere jenter i begynnelsen av 20 årene kunne dere datet en mann med unge/unger?

Anonymous poster hash: f361b...f27
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det nå og kommer nok ikke til å gjøre den tabben igjen.

Anonymous poster hash: 7a4e6...43b
  • Liker 1
Skrevet

Ja!

Jeg traff samboeren min når jeg var 20 år. Han hadde et barn fra før, det har aldri vært noe problem. Nå har vi vært et par i 5 år, og jeg er "stemor" :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det før, men kommer ikke til å gjøre det igjen.

Anonymous poster hash: 9ea7a...966
  • Liker 2
Skrevet

Nei, selv nå når jeg nærmer meg 30 ..

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 610a5...1c6
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor gammel er TS??? Hvis han er noe over 27-30 år med barn, og så gjerne vil date unge damer i tidlig i tyveårene, så vil jeg si han er meget egoistisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det, nei. For det første fordi han da ville hatt en ex som han måtte forholdt seg mye til, og jeg ville blitt ganske paranoid på om de holdt på bak ryggen min og ville blitt sammen igjen. Om han hadde blitt far etter et ons eller lignende (og da ikke ville hatt en ex med lang fortid sammen) ville det heller ikke vært aktuelt.

Jeg vil også dele det å bli foreldre for første gang sammen med noen og ikke vært nummer 2.

Anonymous poster hash: d2990...42d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det skal LANGT mer til. Bare i spesielle tilfeller, som at jeg tenker "denne mannen er perfekt".

Anonymous poster hash: 3a85b...c6f
  • Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Nei.

Nå hører jeg kanskje egoistisk ut, men den mannen jeg velger å dele livet mitt med, vil jeg helst ikke dele med noen andre. Ikke dra inn mine, dine og våre barn + sinna exer, pengestyr og NAV.

På grunn av dette ser jeg opp til min stefar som har behandlet oss andre like bra som sine egne, og som har orket å leve slik :)

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var på den alderen, nei.

Nå som jeg er i 30årene og klar for familieliv selv, ja.

Anonymous poster hash: 5d187...54f
Skrevet

Nei. Jeg vil ikke ha egne barn en gang, langt mindre oppdra andres.

• Liker 4
Skrevet

Nei. Overhodet ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg skulle til å si nei, men kom da på at i ALLE mine forhold (fikk min første kjæreste når jeg var 18) har de hatt barn fra før.. Det må være et eller annet karma på gang her, siden jeg selv er ufrivillig barnløs..

Anonymous poster hash: 6a480...41d

Skrevet

Eg elsker barn, så ja. Eg kunne nok ha datet mann med barn. Men då måtte han og eksen hatt orden på ting. Eg hadde ikkje orka drama og krangling.

Skrevet

Ja det kunne jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...