Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har blandingshud og litt arr. Noen som kan fortelle om efaringer med MD produktene?

Tuuusen takk! 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endte opp med en MD Formulations fruktsyre-rense-krem etter et besøk hos hudpleier. Huden er veldig fin, og de hvite prikkene jeg dro til henne for, har holdt seg borte i ettertid. Men jeg vet ikke hvordan det er på din hudtype. Steike dyrt er det i hvertfall i Norge!

Catzy

Skrevet

Jeg er også blitt veldig fin med MD Formulation. Går jevnlig til hudpleier i tillegg.

Gjest Lilleulv
Skrevet

kanskje jeg oxo skal prøve. Hjelper dette mot sorte prikker? Har masse av det, men ikke så mye kviser... Hva med arr? Det går det kanskje ikke an å gjøre noe med? Har ikke vært så flink til å ikke klemme på de svarte prikkene :( Angrer på det nå... Urk...

Skrevet
kanskje jeg oxo skal prøve. Hjelper dette mot sorte prikker? Har masse av det, men ikke så mye kviser... Hva med arr? Det går det kanskje ikke an å gjøre noe med? Har ikke vært så flink til å ikke klemme på de svarte prikkene :( Angrer på det nå... Urk...

Huden min er blitt mye klarere ihvertfall. Produserer mindre sorte prikker og andre ulumskheter. De få arrene jeg har er også blitt mindre synlig. Nå kan det jo kanskje ha sammenheng med at jeg tar behandlinger nå og da.

Det var forresten hudpleieren som anbefalte MDF.

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med MD.

Gjest Lilleulv
Skrevet

OK, prøve det da :) Hadde akkurat bestemt meg for Dermalogica etter å ha lest innlegg her jeg, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...