Gå til innhold

Alle gode ting er tre for Riise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste på IG til forloveden hans at VGTV lager en serie om dette paret.

Kommer dere til å følge med? Jeg er fascinert av forbruket til forloveden hans. Vil haaa!

Anonymous poster hash: db1f3...be7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er Riise og hva er IG?

Anonymous poster hash: 8aa98...39a
Skrevet

Jeg lurer også på hvor hun tar pengene fra. Foreldrene virker helt vanlige og det virker heller ikke som hun jobber. Er Det virkelig Riise som betaler for hele henne? Visste at han ikke er verdens smarteste, men igjen.. Fallhøyden må bli stor for henne den dagen det blir slutt.

• Liker 4
Gjest bustyvel
Skrevet

Klart han betaler for henne. Helt til han finner seg noen andre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på hvor hun tar pengene fra. Foreldrene virker helt vanlige og det virker heller ikke som hun jobber. Er Det virkelig Riise som betaler for hele henne? Visste at han ikke er verdens smarteste, men igjen.. Fallhøyden må bli stor for henne den dagen det blir slutt.

Er jo ingen hemmelighet at hun lever på Riise. Det gjør exkona hans også(som har like stort forbruk av designerklær/sko/vesker.) Han gjør det kanskje fordi han vil ha barna i nærheten? Noen spurte hun Louise på instagram og da svarte Riise at når man er forlovet så deler man naturligvis på pengene. Han gjør det nok bare av glede, hyggelig for hun :) Han tjener mange millioner og har råd til dette. Ingen av dere hadde vel takket nei om dere fikk muligheten, slutt å være så negative.

Anonymous poster hash: 880da...0ee

• Liker 2
Skrevet

Er jo ingen hemmelighet at hun lever på Riise. Det gjør exkona hans også(som har like stort forbruk av designerklær/sko/vesker.) Han gjør det kanskje fordi han vil ha barna i nærheten? Noen spurte hun Louise på instagram og da svarte Riise at når man er forlovet så deler man naturligvis på pengene. Han gjør det nok bare av glede, hyggelig for hun :) Han tjener mange millioner og har råd til dette. Ingen av dere hadde vel takket nei om dere fikk muligheten, slutt å være så negative.

Anonymous poster hash: 880da...0ee

Jeg har ingen ønske om å være kjøpt og betalt av Riise eller noen andre, men det er åpenbart mange som syns det er helt greit. Det hadde nå vært en ting at hun ikke jobbet selv om de hadde barn sammen eller hun studerte, men hun gjør altså ingenting?
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke noe nytt at Riise kjøper damene sine, akkurat :P

Anonymous poster hash: e9453...c80
  • Liker 1
Skrevet

Jeg må bare spørre, siden jeg følger relativt lite med på Riise og kona. Hvorfor mener dere at hun lever på Riise?

Jobber hun ikke selv?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hun hverken jobber eller studerer. Og er relativt påkosta når det gjelder både vesker, klær og sko.

Anonymous poster hash: a36d6...67c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel utdannet MUA, og har jobbet på Gina Tricot.. Men utover det så gjør hun ikke stort annet enn å shoppe. Litt kvalmt å tenke på at det kun er Riise som betaler for henne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun har forandret klesstilen sin bittelitt, hvertfall... Hehe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har da ikke råd til en birkin uten å jobbe! Selvfølgelig er hun i arbeid. Tviler på at det er Riise som betaler!

Anonymous poster hash: 881ef...8f4

AnonymBruker
Skrevet

Så henne på god kveld Norge noen helger tilbake, hvor hun fikk spørsmål om hvordan det var å bli kastet inn i stemorrollen. Det var en tilvenningssak, svarte hun, men fokuset lå på å få egne barn framover.

Jøjemeg.

Anonymous poster hash: 1ae47...332

AnonymBruker
Skrevet

Så henne på god kveld Norge noen helger tilbake, hvor hun fikk spørsmål om hvordan det var å bli kastet inn i stemorrollen. Det var en tilvenningssak, svarte hun, men fokuset lå på å få egne barn framover.

Jøjemeg.

Anonymous poster hash: 1ae47...332

Var dette galt?

Anonymous poster hash: 34252...a8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun jobber vel som blogger?

Det var inntrykket mitt.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hun jobber vel som blogger?

Det var inntrykket mitt.

TS

Bloggen hennes er jo bare to-tre mnd gammel med få innlegg? Og hun oppdaterer jo så sjeldent at jeg tviler på at det går an å livnære seg på den måten.

Følger henne på insta, og der er nye designervesker/sko/kåper/jakker/kjoler hvertfal en gang i uka. Jeg vil ikke være som henne, men jeg hadde absolutt ikke takket nei til tingene hun får av gubben :)

Anonymous poster hash: 02e42...7c1

Skrevet

Og det er ikke få av de luksustingene hun viser fram på instagram som selges som ubrukte eller brukt bare en gang..

AnonymBruker
Skrevet

Jenta er kjempesøt og jeg skjønner at Riise har falt for henne.

Jeg håper det varer. Wag-livet virker ganske ensomt. Kanskje derfor hun shopper mye?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper formuen til John Arne er dunstet bort når han er 50. Overlot alle sine aktiva til sin agentvenn Baardsen. Som svindlet han for noen titalls mill. Endte med at Riise stod i minus og måtte jobbe seg opp igjen på pluss. Mor Riise har hjulpet han opp gjennom karrieren og hans familie har mottatt monnelig i almisser.

Etter Baardsen-miseren måtte han ansette Jan Kvalheim som rådgiver. I det hele tatt har John Arne hele tiden vært avhengig av andre for å styre sin økonomi. I tillegg har han giftet seg hver gang han har forelsket seg. Det har blitt dyrt..

Problemet til Riise er at han er for snill og stoler på folk. Dette utnytter haier både i det private og profesjonelle liv. Men en fantastisk fotballspiller har han vært. Det skal ingen ta fra han.

Anonymous poster hash: c54d0...817
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel utdannet MUA, og har jobbet på Gina Tricot..

Hva er MUA?

Anonymous poster hash: c2d9b...d8c

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...