Gå til innhold

Hva SAVNER du under DIETT?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på : lavkarbo.

Og jeg savner : melkesjokolade, kakao og pølser. Innbakte pølser, lapper og brownies :O

Anonymous poster hash: c2644...63e

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg har valgt lavkarbo(ikke diett, ,men kosthold)og savner ingenting. Spiser både sjokolade, brownies, ,pannekaker, pizza, burger , tacos etc etc.

:)

Skrevet

Her går det også i lavkarbo, men ikke som diett. Dette er en livsstil for min del :) For det meste savner jeg ingenting, jeg kan lagw "alt" jeg spiste tidligere. Men, en nystekt pizza fra Pizzabakeren en sløv søndag, det savner jeg faktisk i blant.

Skrevet

Lever på diett nå for å gå ned i vekt. Savner sjokolade. Jeg er livredd for at jeg i et svakt øyeblikk skal slenge det i handlevogna :vekt:

Skrevet

Vin. Måtte rett og slett ut kuttes ut for kroppens skyld.

Ellers spiser jeg hva jeg vil, så lenge det er rent og naturlig - ikke noe ferdigprodusert.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg er på low-fodmap av helsemessige årsaker, og savner faktisk Grandiosa, vanlig melkesjokolade og juice. Ahhhrrr. Spiser jeg det blir jeg veldig dårlig, så kan liksom ikke spise det heller. Savner løk og hvitløk også.

Skrevet

Jeg kjører paleo autoimmun protokoll pga intoleranser og lekk tarm. Har lagt til hempfrø, så er ikke 100% aip lenger. Det eneste jeg savner er å kunne spise egg, nøtter, frø, og om jeg hadde tålt littegrann ris og hirse igjen også hadde jeg vært i himmelen! Da har jeg alt jeg trenger :)

Skrevet

Jeg har ikke kuttet ut noen type mat i fra kostholdet mitt, men jeg må innrømme at jeg savner å fråtse. Jeg savner å kunne spise 500 g smågodt, en hel grandiosa, 200 g sjokolade. Egentlig så er det jo helt jævlig etter man har spist så mye, men herregud hvor lyst jeg har til å gå amokk i blant!

AnonymBruker
Skrevet

Spiser lite mat med gluten i pga at jeg blir så enormt dårlig i magen og hoven og vond i kroppen av det.
Jeg savner nybakte rundstykker med brunost + ekte spagetti bolognese.

Anonymous poster hash: bc751...815
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på low-fodmap av helsemessige årsaker, og savner faktisk Grandiosa

Grandiosa savner jeg også av og til.

Jeg syntes ikke det var noe særlig da jeg kunne spise det, men når mannen steker seg en, og jeg kjenner lukten, så savner jeg den.

Ellers savner jeg fersk gjærbakst, og god pasta.

Glutenfritt kosthold.

Anonymous poster hash: ca035...a14

AnonymBruker
Skrevet

Spaghetti. Lager nå av revet squash, men er ikke akkurat det samme, hehe.

Anonymous poster hash: 35d33...9df

Gjest Daenerys
Skrevet

Grandiosa savner jeg også av og til.

Jeg syntes ikke det var noe særlig da jeg kunne spise det, men når mannen steker seg en, og jeg kjenner lukten, så savner jeg den.

Ellers savner jeg fersk gjærbakst, og god pasta.

Glutenfritt kosthold.

Det er en type pasta man kan kjøpe på Kiwi som faktisk smaker veldig likt vanlig pasta :) Den eneste gode jeg har funnet. Jeg husker ikke navnet, men skal se om jeg finner det neste gang jeg er i butikken.

Har du prøvd Villa Paradiso sin glutenfrie pizzabunn? Den er også veldig god!

AnonymBruker
Skrevet

Det er en type pasta man kan kjøpe på Kiwi som faktisk smaker veldig likt vanlig pasta :) Den eneste gode jeg har funnet. Jeg husker ikke navnet, men skal se om jeg finner det neste gang jeg er i butikken.

Har du prøvd Villa Paradiso sin glutenfrie pizzabunn? Den er også veldig god!

Den vil jeg gjerne ha navnet på. :)

Jeg har prøvd både Semper, Schär, og et par andre, og selv om smaken er god på Schär sin pasta, blir den så lett klissete, til tross for at jeg koker den al dente.

Jeg har prøvd Villa paradiso sin pizzabunn, og den er veldig god!

Gjest Daenerys
Skrevet

Den vil jeg gjerne ha navnet på. :)

Jeg har prøvd både Semper, Schär, og et par andre, og selv om smaken er god på Schär sin pasta, blir den så lett klissete, til tross for at jeg koker den al dente.

Jeg har prøvd Villa paradiso sin pizzabunn, og den er veldig god!

Beste tipset er uansett å aldri kjøpe vanlig pasta, kjøp sånne skruer eller tagliantelle, da klistrer de seg ikke. Skal huske å poste her når jeg kjøper på mandag :)

Skrevet (endret)

Jeg forstår at jeg må spise mindre enn jeg har gjort for å gå ned i vekt og holde meg der, men det betyr ikke at jeg må kutte ut noe. Så savner ingenting. Ser bare an hvor mye jeg får for kaloriene - dvs om det er verdt det.

Endret av Pringle
Skrevet

Jeg er på lavkarbo som livsstil. Savner boller. Nystekte sommer, skillings og skoleboller fra bakeriet!

Boller er vel også en av de eneste tingene jeg ikke klarer å gjennskape på lavkarbo :grine:

Skrevet

Diett: FODMAP Low

Savner sjokolade, pasta, nudler, is... Og sånn :laugh:

Men blir dårlig om jeg hopper av, så ..

Skrevet

Jeg er vel ikke akkurat på diett i og med at jeg er gravid. Holder meg unna godteri og brus og raske karbs generelt.

Savner å kunne fråtse i smågodt!!! Det er det beste jeg vet.. drømmer om smågodt fra Sverige spesielt, hehe. Kommer nok til å ta turen ditt etter lillesnuppa har kommet. Ellers så er det ikke så mye jeg savner i og med at jeg spiser hjemmelaget grovbakst og demper søtsuget med frisk frukt og bær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...