AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Kjæresten min bor i en annen by, to timer unna. Han vet jeg er veldig sjalu, eller blir fort sjalu. Når han legger til andre damer på facebook som er fra samme by som han, spør jeg hvem det er, han svarer det er bare facebookvenner, snakker nesten ikke med dem. Han sier jeg må stole på han, at det er meg vil være hos. Er det ikke respektløst av han å fortsette å legge til damer, riktignok ikke ofte, når han vet jeg blir urolig? Han svarer ikke ordentlig når jeg spør hvor han har møtt dem. Selvtilliten min er ikke så høy fra før og dette gjør at den synker mer. Er jeg urimelig her som mener han bør la være dette når han vet jeg plages av det? Anonymous poster hash: bb4be...0a9
kokkeliko Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 eeeh..... Man møter folk gjennom jobb, skole, fritid? Du mener altså at han skal unngå å bli kjent med nye mennesker fordi han er i et forhold med deg? Ja, det er veldig urimelig... Må også være utrolig slitsomt for ham å være i et forhold hvor du har så lite tillit til ham... Det er veldig turn of når ens partner blir politi over hver eneste lille ting man gjør... Du må finne ut av hvorfor DU reagerer sånn på helt normal opførsel og prøve å hjelpe deg selv ved å finne ut av det, det er ditt problem- ikke hans... Om kjæresten min legger til noen på facebook tenker jeg overhode ikke over det
kokkeliko Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Man kan ikke forvente at andre mennesker skal tilpasse seg til ens egne krav, hvis ens egne krav er totalt urimelig å stille overnfor et annet voksent menneske. Hvis min partner ble sur hver gang jeg la til en mann på facebook, det være seg en arbeidskollega, medstudener eller noen interessante mennesker jeg har møtt i noen forbindelse hadde jeg seriøst revurdert hele forholdet
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Ok, takk for svar begge to. Vet jo det er ødeleggende å "låse" han til meg, har en jobb å gjøre med meg selv ja. Anonymous poster hash: bb4be...0a9
MarianneE Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Herregud, hva skal dere gjøre den dagen dere har et ordentlig problem i forholdet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå