Gjest SusanneX Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Hei dere! Har lagt merke til at mange jenter/kvinner for tiden bruker hvite pumps av forskjellige varianter sammen med sorte strømper/strømpebukser, sammen med skjørt. Er dette virkelig på mote nå? Er ikke dette egentlig litt "bad taste"? Synes det er rart for det er mange som kler seg i den kombinasjonen på bena for tiden. ja ja det er vel mote da...... :o Gode helg hilsen SusanneX
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 hehe, i se og hør ble jo krompen slaktet pga oppbrett på buksene og sorte sokker i hvite sko... men han er jo mann da så ikke vet jeg
Tusenfryd Skrevet 5. juni 2004 #3 Skrevet 5. juni 2004 Føler gufset tilbake til en tid da det var skikkelig bad taste i hvert fall. Jeg har også sett tennissokker i pumps - og det på de jeg anser som unge og hippe - og det er stygt det - så jeg vet sannelig ikke... Er nok for gammel og treig...
Gjest Pterodactylkake Skrevet 5. juni 2004 #4 Skrevet 5. juni 2004 Fysj og æsj, jeg hater mote, JEG skulle blitt motedesigner og alle skulle betalt meg for å lage deres stakkarslige klær MOAHHAHAHAHAHAHAHAHAaaaaaaa
Gjest Cuddly Skrevet 5. juni 2004 #5 Skrevet 5. juni 2004 Jeg er så glad for at jeg ikke gidder å kjøpebruke noe KUN fordi det er mote...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå