AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Jeg må innrømme at etter nå 2 1/2 mnd med kontakt og tre møter som har vært veldig fine, jeg faller rett ut for denne mannen.. Uten at vi egentlig har hatt noen form for for intimkontakt.. Det er hele personen.. Jeg føler det er litt "farlig" å få sånne følelser allerede.. Men ting klikker bare med han.. Hvordan prøve å tøyle meg selv og disse vanvittige følelsene mine? La meg også si, jeg har ikke vært forelsket på 13 år..! Det skremmer meg... Er det farlig dette i forhold til hva som skjer videre? Burde jeg prøve å stoppe følelsene mine?Anonymous poster hash: 9a438...846
Gjest alegria Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor skal du prøve å stoppe følelsene? Kanskje han føler akkuratt det samme! 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Det er akkurat det... Han er *litt* komplisert på det området.. Skjuler veldig hva han egentlig føler. Jeg må liksom tolke det.. Det skinner jo gjennom at han liker meg godt, men ekstremt vanskelig å vite med denne mannen.. Han virker redd for å vise hva han egentlig føler.. Så er jo redd for å skremme vannet av han også da.. Så føler det blir litt sånn skuespiller for å ikke avsløre meg selv heller.. Av frykt for å skremme han om han ikke er klar for å vise sine følelser enda..Anonymous poster hash: 9a438...846
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Vær deg selv! Ellers risikerer du at han blir forelska i en helt annen person enn deg! Om du ikke kan være deg selv med en du er forelsket i, hva er vitsen da :S skal alt bare være skuespill? truelove Anonymous poster hash: 5d97c...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Jeg er jo meg selv for det.. Men.. Greier liksom ikke å stole på at det er riktig å vise han hva jeg føler enda... Har jo ikke møtt noen jeg kan være så mye meg selv med før... Bare de følelsene som så virkelig kompliserer det hele til.. Viser jeg at jeg allerede har det for han er jeg redd han trekker seg unna.. Fordi han ikke tør å vise det tilbake.. Huff hvorfor er det så vanskelig.. :/Anonymous poster hash: 9a438...846
Gjest alegria Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Det er akkurat det... Han er *litt* komplisert på det området.. Skjuler veldig hva han egentlig føler. Jeg må liksom tolke det.. Det skinner jo gjennom at han liker meg godt, men ekstremt vanskelig å vite med denne mannen.. Han virker redd for å vise hva han egentlig føler.. Så er jo redd for å skremme vannet av han også da.. Så føler det blir litt sånn skuespiller for å ikke avsløre meg selv heller.. Av frykt for å skremme han om han ikke er klar for å vise sine følelser enda..Anonymous poster hash: 9a438...846 Sånn er også min samboer, så jeg spurte bare rett ut om han ville ta det videre til neste steg (dvs bli sammen). Og det ville ham. Han er generelt dårlig på å vise følelser, men han har åpnet seg veldig mye for meg. Jeg synes du burde høre hva han kanskje ser for seg videre, slik at du slipper å kaste bort tiden dersom han ikke skulle være interessert. Lykke til TS Endret 29. mars 2014 av alegria
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Alltid kloke ord fra deg alegria <3 Jeg har lyst å spørre men det må nok bli veldig pakket inn tror jeg.. Spør jeg direkte så.. Ja.. Tror han prøver å skjule enkelte sider ved seg selv han er redd for å vise.. Men hvordan få han til å skjønne at det ikke spiller noen rolle? Det skinner gjennom likevel og jeg ser det jo.. Og godtar det...Anonymous poster hash: 9a438...846
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Sånn er også min samboer, så jeg spurte bare rett ut om han ville ta det videre til neste steg (dvs bli sammen). Og det ville ham. Han er generelt dårlig på å vise følelser, men han har åpnet seg veldig mye for meg. Jeg synes du burde høre hva han kanskje ser for seg videre, slik at du slipper å kaste bort tiden dersom han ikke skulle være interessert. Lykke til TS Alltid kloke ord fra deg alegria <3 Jeg har lyst å spørre men det må nok bli veldig pakket inn tror jeg.. Spør jeg direkte så.. Ja.. Tror han prøver å skjule enkelte sider ved seg selv han er redd for å vise.. Men hvordan få han til å skjønne at det ikke spiller noen rolle? Det skinner gjennom likevel og jeg ser det jo.. Og godtar det... Siterer her jeg..Anonymous poster hash: 9a438...846
Gjest alegria Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Alltid kloke ord fra deg alegria <3 Jeg har lyst å spørre men det må nok bli veldig pakket inn tror jeg.. Spør jeg direkte så.. Ja.. Tror han prøver å skjule enkelte sider ved seg selv han er redd for å vise.. Men hvordan få han til å skjønne at det ikke spiller noen rolle? Det skinner gjennom likevel og jeg ser det jo.. Og godtar det... Siterer her jeg..Anonymous poster hash: 9a438...846 Det er hyggelig å høre at du synes det, det blir jeg glad for jeg så fra start at min samboer kom til å bli vanskelig å komme inn på og var selv veldig redd for å spørre rett ut. Men jeg følte jeg måtte ta sjangsen, hvis jeg virkelig ønsket det skulle bli noe. Jeg har alltid sagt til min samboer: "jeg vet du ikke liker å vise følelsene dine, men jeg er sammen med deg og vil være personen du kan prate med, det er menneskelig å ha følelser" Dette og det at jeg selv har vært åpen mot ham om mine følelser har gjort at han også har blitt mer åpen for å vise følelser. Det hender at noen trenger en muntlig bekreftelse på at det faktisk er okei å være sårbar og å vise følelser. Jeg heier virkelig på deg, og synes du faktisk burde spørre han rett ut om hva han føler, da vil du også mest sannsynlig få et ordentlig svar enn hvis du skulle "pakket det inn", fordi da ville nok han pakket inn svaret sitt også. Masse lykke til Endret 29. mars 2014 av alegria
Marie90 Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 2 1/2 mnd er vel ikke tidlig? Har ikke jeg sommerfugler i magen etter 2 mnd, faar jeg det aldri. 1
Mrs Smith Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose
Marie90 Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 pffffff snakk for deg selv. Det kan man da få etter flere år som venner f.eks. Greit, men det er ikke normen. Det er en grunn til at gutter snakker om "friendzone" - det er ofte bortkastet tid å forholde seg platonisk til noen i evigheter hvis man vil mer. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Nå er det ikke sånn at vi har datet i 2 1/2 mnd da.. Men vi har hatt kontakt før vi møttes.. Maila 1 1/2 mnd ca før vi tok første daten da.. Jeg er vel heller den som er redd for at han skal havne i min vennesone her. Må komme inn på han litt mere.. Er det dumt å ta det over et par øl..? Eller vil det da bare bli rart? Anonymous poster hash: 9a438...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå