AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har holdt på med en fyr en stund. Vi har det veldig fint sammen, og jeg trodde vi var på vei til å bli noe. I dag sa han til meg at "jeg er ikke klar for noe forhold med deg nå, men kanskje senere engang". Hva i all verden mener han med dette? Hadde han sagt at han ikke var klar for noe forhold nå, så vet vi jo alle at dette betyr at han ikke er interessert i meg, men når han legger til at vi kanskje kan ha et forhold senere en gang så begynner jeg å stusse. Han ser jo ut til å ville fortsette sånn som vi har det nå, så tror ikke det har noe med at det er andre jenter innblandet. Så klart er det ingen innpå her som vet hva han mente, og jeg må spørre han om det, men jeg lurer litt på hvordan dere ville tolket dette, Bare greit å vite før jeg spør han. Anonymous poster hash: 5b801...323
pinar Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Kanskje senere ville jeg tolket som at han holder deg på gress, og at det er en måte å holde på deg inntil noe annet dukker opp. 14
Teeny Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Jeg hadde gått videre... En mann som er opprinnelig interessert sier ikke noe sånt. Det skal visst være veldig klart når menn er interesserte eller ikke. Tror ikke det er noe mellomting. 9
chouette Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Han sier indirekte at du er ok men at han ønsker å vente i tilfelle noe bedre dukker opp. Han er en dust. 16
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Det er bare en unnskyldning, en litt "finere" måte å gjøre det slutt på. Anonymous poster hash: bf151...c4a 6
tussi84 Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Han er ikke intressert nok. Så fort drømmedama dukker opp og han blir nok intressert i henne så er han klar for et forhold med engang og det med henne. Ikke godta dette. Respekter deg selv og finn heller en gutt som er på knærne etter deg istedenfor. 12
Meline37 Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Jeg har holdt på med en fyr en stund. Vi har det veldig fint sammen, og jeg trodde vi var på vei til å bli noe. I dag sa han til meg at "jeg er ikke klar for noe forhold med deg nå, men kanskje senere engang". Hva i all verden mener han med dette? Hadde han sagt at han ikke var klar for noe forhold nå, så vet vi jo alle at dette betyr at han ikke er interessert i meg, men når han legger til at vi kanskje kan ha et forhold senere en gang så begynner jeg å stusse. Han ser jo ut til å ville fortsette sånn som vi har det nå, så tror ikke det har noe med at det er andre jenter innblandet. Så klart er det ingen innpå her som vet hva han mente, og jeg må spørre han om det, men jeg lurer litt på hvordan dere ville tolket dette, Bare greit å vite før jeg spør han. Anonymous poster hash: 5b801...323 Han er ikke sikker på om du er rett for han. Det er slik jeg sier når jeg er usikker. Men han er heller ikke sikker på om du er feil for ham. Endret 29. mars 2014 av Meline37 4
Gjest alegria Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Det betyr at du burde si ha det bra og glemme idioten. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Det er vel ikke sikkert.. Jeg sa akkuratt det samme til en mann for litt over et år siden. Vi datet, og var enige om å ikke date andre, men jeg fortalte at jeg var ikke klar for et seriøst forhold enda. Men at jeg likte han godt og at vi kunne fortsette som vi gjorde og se hvordan det gikk etterhvert. vi er nå blitt sammen. Grunnen til at jeg ikke var klar for et forhold enda, var fordi jeg netopp hadde blitt singel etter et samboerforohold. Jeg var usikker på om jeg var klar for å la noen komme så innpå meg, og ville holde følelser og forventninger litt i sjakk. Etterhvert så fant jeg jo ut at jeg ville gå inn i et forhold med ham:) Anonymous poster hash: 54ed3...d37
Jus sanguinis Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Så klart er det ingen innpå her som vet hva han mente, og jeg må spørre han om det, men jeg lurer litt på hvordan dere ville tolket detteAnonymous poster hash: 5b801...323 Hva er det med damer og tolkning? Hvorfor kan de ikke bare forholde seg til det som faktisk sies? 3
Julebrus Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Hva er det med damer og tolkning? Hvorfor kan de ikke bare forholde seg til det som faktisk sies? Fordi det som faktisk sies er ikke alltid sannheten, og det ligger ofte noe mer bak det som blir sagt. 4
Jus sanguinis Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Fordi det som faktisk sies er ikke alltid sannheten, og det ligger ofte noe mer bak det som blir sagt.På den annen side kan man ikke forholde seg til noe annet enn det som faktisk er sagt. 1
Gjest alegria Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hva er det med damer og tolkning? Hvorfor kan de ikke bare forholde seg til det som faktisk sies?Jeg er faktisk enig med deg. Vi damer leter faktisk alt for ofte etter "håp", og det ved å overanalyserer alt menn gjør og sier til oss og innbiller oss at "han kanskje mente noe annet". TS, han sa det han sa. Enten tar du det opp med han, eller ikke. Det er selvfølgelig ditt valg. Men hadde det vært meg hadde jeg ikke giddet å bruke mer tid på ham. Menn pleier ikke å si noe, og mene noe helt annet - som oss damer. Men lykke til TS Endret 29. mars 2014 av alegria 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Been there, done that. Han har fortsatt følelser for en annen, og klarer derfor ikke å hengi seg til deg. Han liker deg dog, men ikke "nok" til å være begeistret. Kom deg vekk før du blir alt for såret. Du er nok langt mer forelsket i han enn han i deg, og dette skaper en ubalanse. Du kommer til å bli hektet på en mann som antagelig ikke vil ha deg. Dessuten; om han vil ha deg om 1-2 år...hvordan vil du tenke om deg selv da? Jeg tror du vil slite med å føle deg god nok for han, siden du ikke var "god" nok til å falles for i starten. Anonymous poster hash: 1416f...50b 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 Han vil at du skal håpe på noe mer, sånn at dere kan fortsette å ha sex - inntil han finner seg en han liker bedre. Dump dusten.Anonymous poster hash: 74a4b...dc4 7
Gjest Linneah2013 Skrevet 29. mars 2014 #17 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har holdt på med en fyr en stund. Vi har det veldig fint sammen, og jeg trodde vi var på vei til å bli noe. I dag sa han til meg at "jeg er ikke klar for noe forhold med deg nå, men kanskje senere engang". Hva i all verden mener han med dette? Hadde han sagt at han ikke var klar for noe forhold nå, så vet vi jo alle at dette betyr at han ikke er interessert i meg, men når han legger til at vi kanskje kan ha et forhold senere en gang så begynner jeg å stusse. Han ser jo ut til å ville fortsette sånn som vi har det nå, så tror ikke det har noe med at det er andre jenter innblandet. Så klart er det ingen innpå her som vet hva han mente, og jeg må spørre han om det, men jeg lurer litt på hvordan dere ville tolket dette, Bare greit å vite før jeg spør han. Anonymous poster hash: 5b801...323 Hadde tolket det som om følelsene ikke helt er der.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #18 Skrevet 29. mars 2014 Det er vel ikke sikkert.. Jeg sa akkuratt det samme til en mann for litt over et år siden. Vi datet, og var enige om å ikke date andre, men jeg fortalte at jeg var ikke klar for et seriøst forhold enda. Men at jeg likte han godt og at vi kunne fortsette som vi gjorde og se hvordan det gikk etterhvert. vi er nå blitt sammen. Grunnen til at jeg ikke var klar for et forhold enda, var fordi jeg netopp hadde blitt singel etter et samboerforohold. Jeg var usikker på om jeg var klar for å la noen komme så innpå meg, og ville holde følelser og forventninger litt i sjakk. Etterhvert så fant jeg jo ut at jeg ville gå inn i et forhold med ham:) Anonymous poster hash: 54ed3...d37 Ikke sant. Standard svar her inne på KG er "dump han" eller "gå videre". Jeg har vært på samme sted. Var head over heels, men turte ikke gå inn i noe fordi jeg hadde blitt så fryktelig brent tidligere. Jeg inn i det selv om jeg følte det sånn, og klarte selvfølgelig å ødelegge det med min utrygghet. Dette hadde ikke skjedd i dag, da jeg er mye mer stabil. Noen ganger er vi mennesker i såpass mye indre konflikt med oss selv, så ett nytt forhold vil bli vanskelig.Anonymous poster hash: d88db...623 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #19 Skrevet 29. mars 2014 Fordi det som faktisk sies er ikke alltid sannheten, og det ligger ofte noe mer bak det som blir sagt. Der tar du helt dønn feil. Menn sier akkurat hva de mener, mens damene skal vri og vrenge det til noe ugjenkjennelig. Han er ikke intr i noe forhold akkurat NÅ, men kanskje senere. Hva vet du om grunnene til hvorfor? Ikke en dritt! Anonymous poster hash: d88db...623
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #20 Skrevet 29. mars 2014 Been there, done that. Han har fortsatt følelser for en annen, og klarer derfor ikke å hengi seg til deg. Han liker deg dog, men ikke "nok" til å være begeistret. Kom deg vekk før du blir alt for såret. Du er nok langt mer forelsket i han enn han i deg, og dette skaper en ubalanse. Du kommer til å bli hektet på en mann som antagelig ikke vil ha deg.Dessuten; om han vil ha deg om 1-2 år...hvordan vil du tenke om deg selv da? Jeg tror du vil slite med å føle deg god nok for han, siden du ikke var "god" nok til å falles for i starten. Anonymous poster hash: 1416f...50b Atter en gang da, så handler det ikke KUN om dama. Slutt å vri alt til kvinnenes fordel, og heller se litt dypere inn i ting. Anonymous poster hash: d88db...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå