Gå til innhold

Tror dette blir brudekjolen min. Vanskelig å kombinere med løst hår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://media.temperleylondon.com/shop/media/catalog/product/cache/4/image/455x745/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/1/4/14YOPH3124A_AUGUSTINA-DRESS_WHITE_BACK.jpg

Jeg hadde tenkt å ha løse krøller med litt hår samlet bak med noe blomster el. Men nå er jeg redd at det kræsjer litt med ryggen på kjolen siden den er såpass spesiell. Jeg har langt hår og tenker at ryggen på kjolen ikke helt kommer til sin rett kanskje...

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: a75df...2e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det blir vakkert. For en nydelig kjole!

• Liker 3
Skrevet

DEt går nok fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Vakker kjole! Jeg ville hatt oppsatt hår slik modellen har. Ser også for meg at langt hår som ligger over de fine detaljene på ryggen gjør at kjolen ikke kommer til sin rett.

Anonymous poster hash: 473d1...379
  • Liker 4
Skrevet

OI det var en utrolig nydelig kjole! Tror nok det skal gå fint med løst hår, iallefall om du trives best med det, men den ryggen var jo utrolig fin så jeg ville kanskje gått for oppsatt hår :)

Er det mulig å se bilde forfra? :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :) ja, jeg syns den er fantastisk fin:)

likte godt tipset ditt Antlers, skal definitivt huskes. Hun modellen kledde det supergodt!

Her er kjolen forfra. Mye detaljer på den som dere ser.

http://www.stillwhite.co.uk/14045-temperley-london-size-8

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Det var en spesiell og vakker kjole.

Når jeg ser den forfra så tenker jeg at du kan ha håret både oppsatt og løst. Hva med å samle alt håret på en side og sette det litt halvveis opp? Det tror jeg hadde blitt fint!

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :) ja, jeg syns den er fantastisk fin:)

likte godt tipset ditt Antlers, skal definitivt huskes. Hun modellen kledde det supergodt!

Her er kjolen forfra. Mye detaljer på den som dere ser.

http://www.stillwhite.co.uk/14045-temperley-london-size-8

Så utrolig fin :) fikk nesten lyst til å gifte meg, hehe :)

• Liker 1
Skrevet

Det sies at alt kler den smukke. Den var lekker, tror faktisk du kan velge hvordan du vil ha håret selv.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan skifte litt? Ha håret ganske løst til selve vielsen, og så samle det litt mer på siden til festen? :)
Nydelig kjole :) Håret vil vel uansett flagre litt fra side til side så kjolen vil nok komme til sin rett uansett :jepp:
Bare VIT at håret ditt tåler å vere løst en stund... mitt er sånn som omtrent tover seg sammen og bare ser ustelt ut etter kort tid.. :( Så jeg må nok ha det omtrent helt oppsatt... :/

Anonymous poster hash: f80b8...a76
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker umiddelbart litt sånn Downton Abbey-frisyre til denne kjolen. Altså oppsatt. Men.om du trives best med løst så kjør på :-)

Anonymous poster hash: b5f76...b83

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville enten satt opp håret i en løs og litt bohemaktig frisyre eller hatt håret liggende framme til en av sidene feks :) Ryggen var så fin at den må vises fram!!

Anonymous poster hash: fff97...3dd
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har lite peiling på hår så kan ikke gi noen råd der, men ville bare si at det der er uten tvil den vakreste brudekjolen jeg noensinne har sett! :hjerter:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gått for løst hår siden det hadde dekket til den nydelige ryggen.

Anonymous poster hash: 3cf53...5bc
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den kjolen fortjener at du setter opp håret. I tillegg vil det komplimentere kjolen bedre, da langt hår vil gjøre at det ser mer "rotete" ut. Men du trenger ikke en stram frisyre. Og for all del; Ikke små korketrekkerkrøller!

Anonymous poster hash: 81d77...051
Skrevet

Wow, dette må være den fineste brudekjolen jeg har sett! Er så utgått på dato og fælt med alle de svære tyllkjolene. Nydelig kjole! Likte også ideen om å ha håret løst, men på den ene siden :)

Skrevet

Fin kjole :) Tenkte også på forslaget om halvveis oppsatt og over skulderen, eller å ha det løst oppsatt. Det hadde vært fint :) Bør ha håret litt vekk syns jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den kjolen fortjener at du setter opp håret. I tillegg vil det komplimentere kjolen bedre, da langt hår vil gjøre at det ser mer "rotete" ut. Men du trenger ikke en stram frisyre. Og for all del; Ikke små korketrekkerkrøller!

Anonymous poster hash: 81d77...051

Hva er galt med korketrekkerkrøller? :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lite peiling på hår så kan ikke gi noen råd der, men ville bare si at det der er uten tvil den vakreste brudekjolen jeg noensinne har sett! :hjerter:

Åååh, så snill du er! Det varmer skikkelig. Håper kjæresten vil være enig :fnise:

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...