Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er hun en "kjent" blogger?

Synes bloggen er av laber kvalitet...... Ikke det at toppblogger pleier å være noe særlig men...

Hvordan ble hun kjent?

Anonymous poster hash: 67732...0ac
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, jeg har lagt merke til at hun kommenterer på utrolig mange blogger, spesielt de på topplisten. Irriterer meg litt, faktisk...

Anonymous poster hash: 83b84...118
Skrevet

Nei. Hun forsøker hardt men hun er ikke noen toppblogger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun ble vel kjent pga hun spammet alle blogger som finnes på topplisten. Google navnet hennes + spam så kommer det opp endel.

Men siden hun la seg ut med Fru Fotballfrue og Hr fotballfrue så har hun trekt seg mere tilbake. Fornuftig av henne. Til hennes forsvar så var det velbegrunnet, og ekteparet FF tok helt av.. det var de som dreit seg ut og ikke henne.

Anonymous poster hash: 7c18c...1d8
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig hun ligger høyt på en eller annen liste, men noen topp blogger er hun ikke. Ble vell kjent ved å tidvis bo i andre bloggeres kommentarfelt, deriblandt fotballfruen. Mener det var en krangel mellom Osnes og fotballfruen som tok helt av og?

Anonymous poster hash: 738a0...fb3
AnonymBruker
Skrevet

http://lizbethosnes.com/2013/08/17/svar-pa-ukens-sporsmal-12/

Her kan dere lese om den berømmelige diskusjonen og de vanvittige svarene til fotballfruemannen.

Anonymous poster hash: 7c18c...1d8

Jeg mente det var noe før den graviditeten? jaja. Bra for henne, eller noe slikt.

Anonymous poster hash: 738a0...fb3

Skrevet

Hun kommer nok til å bli det snart om du fortsetter å linke til bloggen hennes i hvert eneste underforum på KG. bare linken til et innlegg om at hun ikke vil vise frem barnet sitt på bloggen fant jeg to plasser akkurat. Det er sikkert i flere underforum også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ligger høyt på noen lister eller noe, så er det nok et resultat av den vanvittige reklameringen hun bedriver på andre blogger, og her på kvinneguiden. Finnes ikke interessant.

Anonymous poster hash: a060e...370
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...