AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 http://lizbethosnes.com/2014/03/26/til-barnas-beste-eller/#comments Synes hun har en fornuftig tankegang her. Hvorfor skal man på død og liv utlevere sine barn med bilder. Fotballfrue ville egentlig ikke legge ut bilder av jenta si, men likevel så valgte hun å gjøre det... Rannveig Heitmann har lagt ut masse bilder, og det endte med mange usmakelige kommentarer på barna sitt utseende. Så, kanskje flere burde ha gått samme veien som denne bloggeren jeg linker til.. Anonymous poster hash: 2e252...2e4
Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Nei ikke nå igjen. Hun er ikke den aller smarteste å lytte til. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Jeg synes hun har endel ok poenger i dette innlegget. Hvorfor ekspondere barna for alle? Ts Anonymous poster hash: 2e252...2e4 2
Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Hvorfor eksponere i det hele tatt? Hun har jo passord-begrensingen, men den betyr jo egentlig ingenting. De mest fornuftige poster ingen bilder av barna på nettet, selv ikke facebook og instagram. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Hvorfor eksponere i det hele tatt? Hun har jo passord-begrensingen, men den betyr jo egentlig ingenting. De mest fornuftige poster ingen bilder av barna på nettet, selv ikke facebook og instagram. Enig. Det fins en gammel tråd hvor hun "argumenterer" for hvorfor hun velger akkurat denne løsningen. Ikke at man blir så meget smartere av konklusjonen hennes..Anonymous poster hash: 5266a...ff9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor gidder noen å dra opp denne bloggeren og lage en tråd om henne? Anonymous poster hash: f979b...62a 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor eksponere i det hele tatt? Hun har jo passord-begrensingen, men den betyr jo egentlig ingenting. De mest fornuftige poster ingen bilder av barna på nettet, selv ikke facebook og instagram. Enig. Det er super lett å få passord. Virker som hun gir det ut til hvem som helst. De tingene jeg føler man trenger passord for å se legger jeg ikke ut noen steder. Anonymous poster hash: 42274...c06
Jus sanguinis Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 http://lizbethosnes.com/2014/03/26/til-barnas-beste-eller/#commentsSynes hun har en fornuftig tankegang her. Hvorfor skal man på død og liv utlevere sine barn med bilder.Fotballfrue ville egentlig ikke legge ut bilder av jenta si, men likevel så valgte hun å gjøre det...Rannveig Heitmann har lagt ut masse bilder, og det endte med mange usmakelige kommentarer på barna sitt utseende.Så, kanskje flere burde ha gått samme veien som denne bloggeren jeg linker til..Anonymous poster hash: 2e252...2e4 Et vell så viktig spørsmål er farsspørsmålet. Far er vel vell så skikket som mor til å avgjøre barnets beste?
Anglofil Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 En ting jeg lurer på. Hvorfor er et stort flertall av blogger skrevet av kvinner? Ser jeg på den blogglisten og de som topper er det jo et stort flertall kvinner. Anonymous poster hash: 96345...d46
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 En ting jeg lurer på. Hvorfor er et stort flertall av blogger skrevet av kvinner? Ser jeg på den blogglisten og de som topper er det jo et stort flertall kvinner. Anonymous poster hash: 96345...d46 Kanskje fordi kvinner er oppmerksomhetselskende.. Ja, kjerringer?Anonymous poster hash: 015ec...f27
Gjest Tris Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 En ting jeg lurer på. Hvorfor er et stort flertall av blogger skrevet av kvinner? Ser jeg på den blogglisten og de som topper er det jo et stort flertall kvinner. Anonymous poster hash: 96345...d46 Kanskje fordi kvinner er de som vanligvis har skrevet brev til familie og venner og ført dagbøker i en årrekke. Og nå har det å skrive en blogg overtatt for disse. Menn er jo som kjent ikke de som brukte tid på å skrive brev og dagbøker. Bortsett fra noen få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå