AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Hei! Skal holde foredrag om hva som helst i 10-15 min. Skal være for 1.vgs. Forslag taes med glede i mot! :-)Anonymous poster hash: 8ff20...113
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Snakk om smågodt og hamburgere og kanskje litt om hvordan og hvorfor de to tingene er mest populært å bruke som lokkemidler når eldre menn skal lure med seg smågutter i bilen, eller til å treffe dem etter å ha snakket med dem på nettet.Anonymous poster hash: 98608...54d 1
Gjest alegria Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Jeg ville tatt noe innenfor sosiologi/kriminologi. Her er det så mye spennende å snakke om. Er også mye stoff om det på nettet om du ikke har disse fagene. Eksempel på tema: "Hvorfor blir noen kriminelle?" Dette kan virke litt logisk, men det er faktisk spennende - og det er flere faktorer som spiller inn enn man skulle tro. Søk opp og du finner mange artikler. Eller hva med å snakke om ungdomsfengsel? Det er jo et mye diskutert tema som du faktisk vil finne mange artikler om, der det også er blitt gjort prøveprosjekt osv. Ta med hvorfor noen er for/imot det. Ellers kan du alltids snakke om kultur, og drøfte hvilke problemer som ofte kan oppstå når ulike kulturer møtes. Eller så kan du alltids bare prate om globalisering. Endret 29. mars 2014 av alegria
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Vil fremdeles si mitt råd er det beste noen har kommet med så langt.Anonymous poster hash: 98608...54d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå