AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Jeg skal på fest i jobb sammenheng i morgen, kjæresten min liker det ikke, så jeg sa at jeg ikke skulle dra på byen etter på, men komme hjem. Han krangler, så jeg sa at jeg heller ville dra ut på byen enn å være her sammen med han hvis han skal oppføre seg sånn. Han sier nå at hvis jeg drar på festen kommer han til å begynne å gi mer faen i ting og ikke ta hensyn til meg lenger.. Også sier han etterpå at hvis jeg drar på byen har jeg ingenting å komme tilbake til. Hva er problemet hans? Han oppfører seg spydig og er frekk, så er ikke rart jeg vil finne på noe annet når jeg faktisk er bedt ett sted ... Anonymous poster hash: 9e25c...84d
Gjest Chloe87 Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Hvorfor skal du ikke få dra på byn? Stoler han ikke på deg?
samanthaa Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Ingenting å bry seg om. Visst han reagerer såpass sterkt på det, tror jeg ikke han er noe å samle på Du har din fulle rett til å være sosial, uten at han har noe han skulle sagt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Kontrollfreak much? Dette bør du absolutt ikke finne deg i! Anonymous poster hash: fdbac...943
Gjest Chloe87 Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Et forhold skal ikke være et fengsel, men "frihet under ansvar".
Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Dump han du. Det regner han nok ikke med at du gjør.
Jade Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Hvordan gikk det? Er det vanlig at han vil nekte deg å gå ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå