AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Har sett noen få blogger, div andre nettsteder og private facebookstatuser Jeg undrer meg over mange, spesielt kvinner. Det er ting som vesker til 30-70 000 de viser frem. Klokker til 30.000 Det er personer hvor det ytree spiller en stor rolle i livet deres. Hva skal det ha seg at de tror de kan klatre på den sosiale rangstigen ved å kjøpe dyre ting? Jeg blir skremt av slike folk. Noen jobber ikke, noen er uføre. Har de mindreverdighetskomplekser? Eller er det slik at de som virkelig har god råd, ikke snakker om pris, nevner penger? Jeg kunne vel ha kjøpt klokker til både mann og barn til 30.000, men for meg er det bortkastede penger. Jeg kjøpte meg en klokke til 399 på vero moda. Vel, det er mulig at den er to eller ti sekunder tregere enn en klokke til 30.000,men lever godt med det. Jeg kjøper heller ikke en jakke til 7000. Jeg kjøpte vinterjakke til 1200 på salg. At den gir god varme, det er det som teller for meg. Sko? Så en venn hadde lagt ut bilde av sine nye festsko. Hvorfor må man legge ut bilder av hva man kjøper? Allev et at disse skoene koster flesk. Er det enda et desperat forsøk på å oppnå sosial sksept ved å legge ut slike oppdateringer? Anonymous poster hash: 52b20...fb2
Gjest alegria Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Folk er som regel opptatt av hva andre rundt dem mener om dem selv. Da tyr de ofte til slike "løsninger" for å fremstå mer velstående enn det de faktisk er. Min svigersøster er slik. Hun har grei råd forsåvidt, men er alt for opptatt av merker og dyre ting. Synes selv det er ganske teit, men folk må få lov til å gjøre hva de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå