Gå til innhold

Mens dere diskuterer nickene dere har

waco

Anbefalte innlegg

Jeg har da aldri sagt at jeg aldri diskuterer her inne......

Clea

Nei du skrev;

så tenker jeg over viktige ting og samfunnsproblem, selv om jeg ikke gidder å diskutere det her inne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i huleste er det jeg skriver at det er negativt å diskutere nick???? Greia er at jeg kan ikke ta hensyn til alle mulige tolkninger dere kvinner finner på.

Jeg tror det Waco at mange synes begynnelsen på "tråden" som dere kaller det, gav inntrykk for at du syntes alt annet var kjedelig, mens det du kom opp med var bra. Som sagt, så ha jeg ingenting imot hva slags emner du eller andre tar opp, og denne "krangelen", eller diskusjonen har nok blåst seg opp på grunn av ingenting. Etter det du sier så synes du ikke noe gærnt om de andre temaene, og da ser jeg ingen grunn til å krangle mer om dette. Du begynte litt feil og vi tolket det feil, det er ingenting å ta sånn på vei for, for alle dere. Så det synes nå jeg:) Vær heller venner istedet for å diskutere dette. Du kan jo lage en tråd om telefonselskap, så blir det en ren diskusjon om det, istedet for masse innlegg for å kritisere den som kritiserte den osv. Så der har du min tolkning, ok den eller? Hope so :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei du skrev;

mao... det som står utenfor de kategoriene diskuterer jeg.... (Foretrekker å diskutere samfunnsproblem med folk RL, da jeg foretrekker raske svar...)

Har klaget det inn for inkassoklagenemda. Men disse forbryterne fortsetter uhindret å sende meg inkassobrev.

Selv om jeg ringer og forteller Lindorff at saken er under behandling hos inklassklagenemde begynner faktisk de sadistene å påstå at de ikke visste om det.

Noter opp hver gang du har kontaktet/ringt til Lindorff, samt navnet til vedkommende du har vært i kontakt med (og gi beskjed om at du noterer det). Neste gang du ringer henviser du til samtalen/brevet, samt vedkommende du har vært i kontakt med...

Tror nok det er en del folk som "prøver seg" med å si til Lindorff at de har vært i kontakt med de tidligere for å slippe evt. inkassobrev.

Men med navnet på en kontaktperson, og tidspunkt for når du var i kontakt med de, tror jeg nok du stiller sterkere.....

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...