Gå til innhold

Hvilket terningkast vil du gi denne dama?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho ser litt retusjert ut

• Liker 4
Skrevet

Jeg mistenker at bildet ikke fremstiller henne på en rettferdig måte. Slik det er nå er det ikke annet enn unaturlig, mens jenten bak nok er meget pen.

• Liker 1
Skrevet

Ho ser litt retusjert ut

Litt? Veldig!

• Liker 1
Skrevet

Litt? Veldig!

Jeg er i det snille hjørnet i dag

AnonymBruker
Skrevet

3

Anonymous poster hash: 7979f...8fc

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hakke peiling. Kjenner henne ikke.

• Liker 3
Skrevet

Retusjert! Bedre å vise det sanne ansikt, hadde ikke akkurat vært stygg med noen rynker eller noe :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2/10

would not bang.

Herregud, 2/10?? Da må jeg være -8/10 eller noe i forhold til henne :O Har du veldig høye krav, eller er hun bare ikke din type? Synes du virkelig hun ikke er noe pen?

Anonymous poster hash: 5e263...4ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vakker kvinne, men jeg foretrekker lyst hår. Skulle gjerne sett hvordan hun ser ut uten retusjering.

Anonymous poster hash: 51386...965
Skrevet

Herregud, 2/10?? Da må jeg være -8/10 eller noe i forhold til henne :O Har du veldig høye krav, eller er hun bare ikke din type? Synes du virkelig hun ikke er noe pen?

Hun er rett og slett bare ikke mer enn to av ti. Ville ikke gjort noe med henne. Det samme gjelder henne nedenfor:

2-of-10-would-not-bang-5.jpg

Gjest Runforit
Skrevet

es0mxe.jpg

Helt gjennomsnittlig. Ta vekk Photoshop så hadde hun ikke skilt seg ut i mengden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er rett og slett bare ikke mer enn to av ti. Ville ikke gjort noe med henne. Det samme gjelder henne nedenfor:

Da vil jeg gjerne se ei dame eller to som du synes er en 10-er!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da vil jeg gjerne se ei dame eller to som du synes er en 10-er!

Jeg har ikke funnet noen enda, men disse to damene nedenfor er 3/10. Men would not bang.

aishwarya-rai.jpg

most_beautiful_woman-Beauty_around_the_w

Endret av Javob
Gjest alegria
Skrevet

Hillary Duff, som også er mitt avatarbilde synes jeg er en av de vakreste kvinnene i Hollywood. Så da er ikke vi enige iallfall. Lurer virkelig på hvem du ser på som en 10'er?
  • Liker 1
Skrevet

Hillary Duff, som også er mitt avatarbilde synes jeg er en av de vakreste kvinnene i Hollywood. Så da er ikke vi enige iallfall. Lurer virkelig på hvem du ser på som en 10'er?

Herre min hatt. Se på de møllspiste klærne hennes, skitten på armene. Hun greier jo ikke å holde seg ren og hygienisk en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...