AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Hvilket bruker dere, og hvordan bruker dere det? Anonymous poster hash: 8b99a...261
Gjest KeyserSoze Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Venter til flytendr/kremfoundation har trekt seg litt inn og så går jeg over med en kabuki kost med pudderet.dytter drt på olass og avslutter med å koste av det overflødige. Jeg bruker Ben Nye translucent powder i fair
Gjest earthquake Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Chanel Poudre Universelle er et kompakt settingpudder, altså ikke i løs form. Dette er fint, transparent og så finmalt man får det. Gir overhode IKKE en pudrete look, noe jeg hater. Men derimot matter den ned huden, får sminken til å holde hele dagen lang og gir huden en fin finish. Gjør ikke huden for matt heller, mer en velvet effekt! Påfører med en stor pudderkost fra Dior, heter Backstage Powder Brush tror jeg
Zinnia Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Bruker det når jeg bruker flytende foundation, TheBalm sexy mama til vanlig, eller Too Faced candlelight om jeg vil ha mer glød. Evt kombinere de to. Bruker enten ecotools finishing kabuki i sirkelbevegelser, eller en vanlig pudderkost hvor jeg først presser pudderet på huden, for så å børste vekk overflødig. Avslutter alltid med fukt- eller settingspray.
vimsefrøken Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Jeg bruker The Balm Sexy Mama Anti Shine Transcluent powder, tar en liten mengde på Sigma F80 Large Powder, så stryker/dytter jeg det lett på plass i t-sonen og under øynene for å sette concelear og Foundation. Det sørger for at sminken holder og at t-sonen blir mattere.
Magnifique Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Hei. Ja, det er jeg litt avhengig av. Jeg bruker et kompaktpudder fra Isadora, som jeg børster i t-sonen og under øynene for å sette foundationen min. Hvis jeg hadde unnlatt å bruke pudder, hadde nok sminken min sklidd til alle kanter iløpet av en god halvtime.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Ja, skjønner ikke at folk som bruker foundation klarer seg uten. Bruker løspudder fra Clarins, bruker en "puff" (husker ikke det rette ordet) og drar det over ansiktet til alt er dekket. Anonymous poster hash: 449ab...171
skyflakes Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Mineral Veil fra bareMinerals. Har ikke fet hud, men når jeg sminker meg kan jeg oppleve at jeg blir så blank i ansiktet, så da funker den veldig fint til å "tone" det hele litt ned
Emelisse Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 MAC prep+prime Transparent Finishing Powder her. Bruker kompaktversjonen.
Gjest BabyBlue Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Enten så bruker jeg: Illuminating Mineral Veil fra bare minerals The Balm Sexy Mama Silk Naturals Pure Silk Powder Silk Naturals Perfecting Powder Illuminating Mineral veil har en rosa undertone som gjør at huden ser ganske fresh ut, liker den veldig godt. Sexy mama er den mest effektive og den som jeg bruker minst av, er desidert den som trekker til seg mest olje. De andre kan jeg bruke mye av i hele ansiktet, den tar jeg kun over nesen og over pannen. Pure silk powder er 100% ekte silkepudder, som er kjent for å gjøre huden myk og for å kontrollere olje. Jeg føler at den fungerer best til det førstnevnte, men nå har jeg ikke så oljete hud, så det er ikke krise at t-sonen blir litt shiny utover dagen. Liker egentlig best den luksuriøse følelsen den gir Finishing pudderet inneholder silkepudder, mica og silica, så den er bedre på oljekontroll enn den som kun inneholder silke. Om man er opptatt av anti-age og det der så kan jeg også anbefale Ultimate Luxery Powder, som også inneholder andre vitaminer, perle og roseekstrakt etc. Føler man at finishingpuddere gjør en noe blek har silk naturals også finishing puddere som er svakt farget, slik at man slipper å føle seg utvasket. Nå er jeg så blek at det ikke er et problem, men vet at det for noen er irriterende når det gjelder å finne finishing puddere Nå er det ganske lenge siden jeg har handlet fra silk naturals, og vet ikke hva frakten ligger på, men etter hva jeg husker har de ganske mange høykvalitetsprodukter i forhold til prisen. Har hatt prøver på øyenskygger, serumer, concealere, highlightere og masse puddere og tror det er få bomkjøp på den siden. Makeupalley er også storfornøyd med merket virket det som, er greit å sjekke der inne om man vil ha meningen fra folk som ikke er sponset
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Enten så bruker jeg: Illuminating Mineral Veil fra bare minerals The Balm Sexy Mama Silk Naturals Pure Silk Powder Silk Naturals Perfecting Powder Illuminating Mineral veil har en rosa undertone som gjør at huden ser ganske fresh ut, liker den veldig godt. Sexy mama er den mest effektive og den som jeg bruker minst av, er desidert den som trekker til seg mest olje. De andre kan jeg bruke mye av i hele ansiktet, den tar jeg kun over nesen og over pannen. Pure silk powder er 100% ekte silkepudder, som er kjent for å gjøre huden myk og for å kontrollere olje. Jeg føler at den fungerer best til det førstnevnte, men nå har jeg ikke så oljete hud, så det er ikke krise at t-sonen blir litt shiny utover dagen. Liker egentlig best den luksuriøse følelsen den gir Finishing pudderet inneholder silkepudder, mica og silica, så den er bedre på oljekontroll enn den som kun inneholder silke. Om man er opptatt av anti-age og det der så kan jeg også anbefale Ultimate Luxery Powder, som også inneholder andre vitaminer, perle og roseekstrakt etc. Føler man at finishingpuddere gjør en noe blek har silk naturals også finishing puddere som er svakt farget, slik at man slipper å føle seg utvasket. Nå er jeg så blek at det ikke er et problem, men vet at det for noen er irriterende når det gjelder å finne finishing puddere Nå er det ganske lenge siden jeg har handlet fra silk naturals, og vet ikke hva frakten ligger på, men etter hva jeg husker har de ganske mange høykvalitetsprodukter i forhold til prisen. Har hatt prøver på øyenskygger, serumer, concealere, highlightere og masse puddere og tror det er få bomkjøp på den siden. Makeupalley er også storfornøyd med merket virket det som, er greit å sjekke der inne om man vil ha meningen fra folk som ikke er sponset Hvilken kost bruker du, og hvilket bruker du mest? Dersom du MÅ anbefale kun et? Har acne pronehud og har gått på Roaccutan. Blir stiv i maska etter dusj, men smører med lette kremer med mye fuktighet og lite fett Og HVORDAN legger du det? Jeg har det fra Jane Iredale, men jeg føler jeg ser så sminket ut etter at jeg har lagt det. Men så var jeg så dum at jeg kastet den "puffen" som fulgte med. Takker alle for svar Anonymous poster hash: 8b99a...261
Gjest BabyBlue Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Hvilken kost bruker du, og hvilket bruker du mest? Dersom du MÅ anbefale kun et? Har acne pronehud og har gått på Roaccutan. Blir stiv i maska etter dusj, men smører med lette kremer med mye fuktighet og lite fett Og HVORDAN legger du det? Jeg har det fra Jane Iredale, men jeg føler jeg ser så sminket ut etter at jeg har lagt det. Men så var jeg så dum at jeg kastet den "puffen" som fulgte med. Takker alle for svar Anonymous poster hash: 8b99a...261 Jeg bruker ærlig talt bare den superbillige, men også supergode kosten fra ecotools. Det står at det er en kost for solpudder, men den er så stor at den ikke passer til annet enn settingpudder. Men jeg børster ikke pudder over ansiktet, jeg presser det inn (altså jeg dabber kosten over ansiktet i en press og rull bevegelse for å fordele produktet), også klapper jeg hendene over ansiktet etterpå for å smelte produktene sammen. Har vurdert dyrere alternativer, men denne kosten er myk, stor, røyter ikke og er ikke et stort tap om jeg ødelegger den. Så da kan jeg fint være litt hard og herje med busten når jeg tar på settingpudder. Har du akkurat blitt ferdig med roaccutane, eller er det en stund siden? For om du akkurat er ferdig med den kan det godt hende at huden fremdeles er ganske "sulten" på fett og fukt, og da kan pudder bare fremheve linjer og fuktfattige områder. Om jeg ser tørr ut etter å ha påført pudder pleier jeg å ta bittebittelitt olje i hendene, også presser jeg det litt rundt i ansiktet for å føre litt glød inn i ansiktet igjen etter å ha mattet det ned. Virker som om det motvirker meningen med settingpudderet, men det gjør at huden glatter seg ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå