AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Var å kjøpte meg ny fuktighetskrem tidligere i dag, og da jeg åpnet den i sted så jeg at noen allerede hadde åpnet den i butikken og brukt av den. Den er skikkelig tilgrist inne i lokket og rundt åpningen liksom. Har jeg rett på å få bytte den? Det er snakk om en krem til over 300 kr... Anonymous poster hash: ad1d7...1dd
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Uffsann. Auda. Næmmen så syyynd da... Anonymous poster hash: a5a96...131 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Var å kjøpte meg ny fuktighetskrem tidligere i dag, og da jeg åpnet den i sted så jeg at noen allerede hadde åpnet den i butikken og brukt av den. Den er skikkelig tilgrist inne i lokket og rundt åpningen liksom. Har jeg rett på å få bytte den? Det er snakk om en krem til over 300 kr... Anonymous poster hash: ad1d7...1dd Vil tro du får byttet den. Anonymous poster hash: 6faa0...3ed
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Selvsagt får du byttet den. Det er en klar mangel, jfr Forbrukerkjøpsloven.Anonymous poster hash: 22068...20a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Du har ingen rett på å få byttet den, de kan ikke vite at det ikke er du som har åpnet den og griset med den. Men jeg vil tro at du får byttet den hvis du forklarer problemet og bytter den inn i en ny og uåpnet (hvis du ville byttet i noe annet så ville de jo blitt mer skeptisk, fordi da ser det ut som du har prøvd kremen men bare ikke likte den). Min far kjøpte en DVD på dagligvarebutikken engang. Sånn 50-kroners sak. Da han kom hjem og rev av plasten og åpnet coveret, var det tomt inni! Han gikk tilbake til butikken og ba om å få en ny dvd, de var selvsagt skeptiske men valgte å gi han en ny dvd. For alt de visste kunne han jo ha lagt igjen selve platen hjemme, men noen ganger må man stole på det folk sier Anonymous poster hash: 58c4e...8c0
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 om du har kvitteringen burde ikke det være noe problem Anonymous poster hash: 616bf...b76
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Du har ingen rett på å få byttet den, de kan ikke vite at det ikke er du som har åpnet den og griset med den. Men jeg vil tro at du får byttet den hvis du forklarer problemet og bytter den inn i en ny og uåpnet (hvis du ville byttet i noe annet så ville de jo blitt mer skeptisk, fordi da ser det ut som du har prøvd kremen men bare ikke likte den). Min far kjøpte en DVD på dagligvarebutikken engang. Sånn 50-kroners sak. Da han kom hjem og rev av plasten og åpnet coveret, var det tomt inni! Han gikk tilbake til butikken og ba om å få en ny dvd, de var selvsagt skeptiske men valgte å gi han en ny dvd. For alt de visste kunne han jo ha lagt igjen selve platen hjemme, men noen ganger må man stole på det folk sier Anonymous poster hash: 58c4e...8c0 Selvsagt kan ts bytte den. Produktet har en mangel. End of discussion,Anonymous poster hash: 22068...20a 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Selvsagt kan ts bytte den. Produktet har en mangel. End of discussion,Anonymous poster hash: 22068...20a Ja, det mangler kanskje en milliliter med fuktighetskrem, hvilken skandale! Eller kanskje Ts mistenker at de som har brukt av den i butikken kanskje har blandet sæd inn i kremen eller noe sånt, bare for å være jævlig?Anonymous poster hash: deaef...afe 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Ja, det mangler kanskje en milliliter med fuktighetskrem, hvilken skandale! Eller kanskje Ts mistenker at de som har brukt av den i butikken kanskje har blandet sæd inn i kremen eller noe sånt, bare for å være jævlig?Anonymous poster hash: deaef...afe Oi, så kul du er. Det er ingen som har påstått at det er en skandale, men det er ikke så sykt digg å vite at en fremmeds finger kan ha vært godt begravet i det du er i ferd med å smøre utover hele ansiktet. Greit at du ikke har et problem med det, men jeg ville gjerne hatt en helt ny krem om jeg først betalte 300 kroner for den. De pengene er to timer på jobb for meg, det. Anonymous poster hash: 4744c...3ef 8
Magnifique Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Hei. TS, jeg hadde gått tilbake til butikken med kremen og forklart problemet. Jeg er nesten helt sikker på at de vil gi deg en ny, ubrukt krem. Ingen krem man kjøper skal være brukt fra før av. Det er u-hygenisk og lite hyggelig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Bare ta med kremen og kvittering tilbake til butikk og forklar saken. Jeg er helt sikker på at de vil gi deg en ny vare Anonymous poster hash: 89e88...30b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Ja, det mangler kanskje en milliliter med fuktighetskrem, hvilken skandale! Eller kanskje Ts mistenker at de som har brukt av den i butikken kanskje har blandet sæd inn i kremen eller noe sånt, bare for å være jævlig?Anonymous poster hash: deaef...afe Poenget er at produktet er åpenet og sannsynligvis har opptil flere stukket (skitne) fingre i kremen. Det er uhygienisk. Og en mangel ved produktet. Anonymous poster hash: 22068...20a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå