Gå til innhold

Overanalysering, tolkning, blablabla kvinnegreier. Hjelp meg, menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg var på date med en fyr i går, vi har en god tone, men så

ved et øyeblikk kom jeg borti kneet hans med mitt og da skvatt han skikkelig til

og flyttet seg unna.

Skal jeg ta det som et tegn på at han ikke er interessert? Han har ikke sendt melding etter daten.

Anonymous poster hash: b348b...dbc
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Who knows? Kan ikke du sende han en melding hvis du er interessert? Takk for daten og spør om han vil gjenta det en gang snart?

AnonymBruker
Skrevet

Who knows? Kan ikke du sende han en melding hvis du er interessert? Takk for daten og spør om han vil gjenta det en gang snart?

Det er sykt å si det, men nå føler jeg meg som den creepy jenta som prøvde å komme borti han med kneet, og å sende melding etterpå vil bare forsterke inntrykket :S

Gjest New_Girl
Skrevet

Det er sykt å si det, men nå føler jeg meg som den creepy jenta som prøvde å komme borti han med kneet, og å sende melding etterpå vil bare forsterke inntrykket :S

Det er vel ingen som blir så satt ut av et kne? Han skvatt vel bare og flyttet seg som en refleks.

• Liker 2
Gjest alegria
Skrevet

Send ham en meld med innhold som skrevet ovenfor. Svarer han ikke er han vel ikke intr. Greit å finne ut tidligst mulig.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Neinei! :-P

Han var sikkert bare anspent. Det hender man blir det rundt damer :-P

• Liker 1
Skrevet

Hehehe. Var nok bare en refleks. Slapp aaaav ;)

Skrevet

Tror dette kalles overtenking :P Tror ikke at han mente noe med det :-) Og kan godt hende han ikke har svart deg fordi han er opptatt.. Er bare å sende han en melding først, er jo ikke noe galt i det :)

Skrevet (endret)

Jeg skvetter bare damer kommer bort i meg. Dere kvinner og jenter er så skumle. Tror det er dødsangst.

Endret av Javob
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skvetter bare damer kommer bort i meg. Dere kvinner og jenter er så skumle. Tror det er dødsangst.

Det er helt utrolig, men du vil faktisk gjøre det vesentlig bedre overfor det motsatte kjønn dersom du tenker fitte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...