Gå til innhold

Forskjell på menn som har døttre og de som har sønner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det forskjell på fedre som har døttre og de som har sønn?

Blir menn mer følsomme om de har datter, og mer "matcho" om de har sånn? Jeg har vært sammen med to som hadde hvert kjønn og merket litt forskjell kanskje.

Men er det det?

Anonymous poster hash: d8970...5d5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er stor forskjell

Skrevet

Tipper at forskjellen lå i at de var forskjellige individer..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pappa har i alle fall blitt en mye mykere mann etter mange år med tre døtre. Han var ikke oppdratt til å snakke om følelser men vi lærte ham opp og gav ham lite valg der.

Anonymous poster hash: 4b9e6...f87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det inntrykket;) Fedre faller veldig for døtrene sine liksom. Har litt samme inntrykk av mødre. De mødrene som bare har sønner (som nå er tenåringer og eldre) er litt mer macho/tøffe og mindre jålete er min erfaring.

Syns ofte at de familiene hvor det bare er sønner er det mer hardt/mindre følsomt/mer aktivitet. Der hvo det er begge kjønn eller kun døtre er det mer prating/klemming/følsomt osv.

Dette er ganske interessant syns jeg, ser veldig klare forskjeller! Men er jo selvfølgelig unntak også da:)

Anonymous poster hash: 11fb7...6aa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det inntrykket;) Fedre faller veldig for døtrene sine liksom. Har litt samme inntrykk av mødre. De mødrene som bare har sønner (som nå er tenåringer og eldre) er litt mer macho/tøffe og mindre jålete er min erfaring.

Syns ofte at de familiene hvor det bare er sønner er det mer hardt/mindre følsomt/mer aktivitet. Der hvo det er begge kjønn eller kun døtre er det mer prating/klemming/følsomt osv.

Dette er ganske interessant syns jeg, ser veldig klare forskjeller! Men er jo selvfølgelig unntak også da:)

Anonymous poster hash: 11fb7...6aa

Ja, ikke sant! Er likens med noen mødre også, sant det. Morsomt at det er sånn :-D

Anonymous poster hash: d8970...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...