AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Er det forskjell på fedre som har døttre og de som har sønn? Blir menn mer følsomme om de har datter, og mer "matcho" om de har sånn? Jeg har vært sammen med to som hadde hvert kjønn og merket litt forskjell kanskje. Men er det det?Anonymous poster hash: d8970...5d5 1
Kattugla Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Tipper at forskjellen lå i at de var forskjellige individer.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Pappa har i alle fall blitt en mye mykere mann etter mange år med tre døtre. Han var ikke oppdratt til å snakke om følelser men vi lærte ham opp og gav ham lite valg der.Anonymous poster hash: 4b9e6...f87 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har det inntrykket;) Fedre faller veldig for døtrene sine liksom. Har litt samme inntrykk av mødre. De mødrene som bare har sønner (som nå er tenåringer og eldre) er litt mer macho/tøffe og mindre jålete er min erfaring. Syns ofte at de familiene hvor det bare er sønner er det mer hardt/mindre følsomt/mer aktivitet. Der hvo det er begge kjønn eller kun døtre er det mer prating/klemming/følsomt osv. Dette er ganske interessant syns jeg, ser veldig klare forskjeller! Men er jo selvfølgelig unntak også da:)Anonymous poster hash: 11fb7...6aa 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har det inntrykket;) Fedre faller veldig for døtrene sine liksom. Har litt samme inntrykk av mødre. De mødrene som bare har sønner (som nå er tenåringer og eldre) er litt mer macho/tøffe og mindre jålete er min erfaring. Syns ofte at de familiene hvor det bare er sønner er det mer hardt/mindre følsomt/mer aktivitet. Der hvo det er begge kjønn eller kun døtre er det mer prating/klemming/følsomt osv. Dette er ganske interessant syns jeg, ser veldig klare forskjeller! Men er jo selvfølgelig unntak også da:)Anonymous poster hash: 11fb7...6aa Ja, ikke sant! Er likens med noen mødre også, sant det. Morsomt at det er sånn :-D Anonymous poster hash: d8970...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå