AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Bruke Provera for å få menstruasjon slik at jeg kan begynne med pergo. Til vanlig har jeg ikke sterk mens, men dette overgår jo alt. Blør mye mer enn vanlig, er på dag 4 nå og menssmertene er helt ut av en annen verden! Er dette vanlig? Kan det at jeg har brukt provera føre til at mensen varer lengre enn vanlig? Vil bare at dette skal gå over, aaaauuu. Anonymous poster hash: 7055a...394
Gjest Solstråla88 Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Jeg hadde blødning som normalt, men noe mer smerter, ikke utholdelig, hjalp med parasett. Magesmertene jeg fikk på pergo, de var utholdlige.
Pebbles Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Jeg hadde kraftigere mens på første provera kuren jeg hadde, både blødningen og smertene var kraftigere. Jeg fikk beskjed fra gyn at det kunne være det ble annerledes enn vanlig mens. Nå hadde ikke jeg hatt blødning på noen måneder, så kunne være derfor jeg også fikk kraftigere mens. Edit: Pergo merket jeg ikke noe til Endret 31. mars 2014 av Pebbles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå