AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Vet ikke om dette er riktig sted å poste - uansett, for å gjøre det kort og greit; jeg har et eple i fryseren jeg vil forevige av diverse grunner, helst så jeg kan ha det ute av fryseren. Har tenkt tanken å forgylle/forsølve det, er det noen som vet om dette går an med en (frossen) frukt? Hva er en omtrentlig pris? Går det an å dekke det med et billigere metall enn sølv/gull? Et annet alternativ kan være en slags minifryseboks det kan oppbevares i, helst gjennomsiktig. Noen som vet om det går an å få tak i? Eller har noen andre tips? Setter pris på absolutt alt! Anonymous poster hash: e61b8...b2d
Lilac Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har veldig lyst til å vite hvorfor du vil forevige det. 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Er det ikke noen sånne gamle dyrekroppsdeler osv som blir lagret i en sånn væske? Anonymous poster hash: f98fd...763
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Kanskje litt kjedelig svar. For omtrent et år siden hadde jeg kjøpt to epler, og mens jeg spiste det ene spurte jeg som spøk om han jeg satt og snakket med online også ville ha et. Siden han sa ja gikk jeg like gjerne og puttet det andre i fryseren i et lite håp om at vi en gang skulle møtes og jeg kunne gi ham det. Nå er vi kjærester (et år senere) og jeg tenkte det kunne være gøy å gi ham en foreviget versjon av eplet neste gang han kommer på besøk siden han har bursdag. Anonymous poster hash: e61b8...b2d 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har veldig lyst til å vite hvorfor du vil forevige det. Ops, glemte visst å trykke svar. Men det ligger her nå, om du fortsatt er nysgjerrig Anonymous poster hash: e61b8...b2d 1
Gjest Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Kanskje du kan lage en form og deretter fylle formen med gips, så har du et gipseple ? Litt usikker på hvordan du skal få laget formen da,men det er sikkert noen kreative sjeler som har mer peiling på det
MarianneE Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Kanskje litt kjedelig svar. For omtrent et år siden hadde jeg kjøpt to epler, og mens jeg spiste det ene spurte jeg som spøk om han jeg satt og snakket med online også ville ha et. Siden han sa ja gikk jeg like gjerne og puttet det andre i fryseren i et lite håp om at vi en gang skulle møtes og jeg kunne gi ham det. Nå er vi kjærester (et år senere) og jeg tenkte det kunne være gøy å gi ham en foreviget versjon av eplet neste gang han kommer på besøk siden han har bursdag. Anonymous poster hash: e61b8...b2d Overhodet ikke noe kjedelig svar. Synes det var et morsomt påfunn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Synes også at du skal ta det ut, legge gips på det og fylle med flytende gips (muligens dele i to og sette sammen de to halvdelene når du har tatt ut eplet), slik man gjør med masker. Så kan du male/spraye det med gull eller sølv. Når du tar eplet ut og det tiner vil det nok fort skrumpe sammen og bli stygt, så vær rask. Ta evt et bilde av det før du støper. Anonymous poster hash: e0561...397
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Legg det i et pent glass og hell på sprit i biologien på skolen var det noen som brukte vodka til objektsamlinga og det funket like bra som teknisk sprit Anonymous poster hash: a39f1...632
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 om du klarer å lage en myk gummiform av eplet han du senere bruke formen til å lage epleformede lys. Romantisk på lørdagskvelden, det http://www.artcraftsite.com/candles/fruit-candles.shtml Anonymous poster hash: 746c5...86e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå