AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Tar ikke hele historien.., men bf spør ofte om jeg kan ha dattera våres i hans helger.. Noen ganger pga fest, andre ganger fordi han påtar seg overtid. Vi er i en liten "konflikt" nå vedr økning av barnebidrag.. NAV som tar seg av den biten.. Søkt om endring.. Bf pottesur.. Det er han alltid når samtalen kommer inn på økonomi generelt. Og hver gang diskusjonen heter seg opp (alltid på sms) , så truer han med at det er kort vei til familivernkontoret. Tar aldri feil! Den trusselen dukker stadig opp.. Og det skremmer ikke meg. noe jeg tror han tror.. Han klarer jo ikke engang å ha henne 30%... Så nå.. Bare 2 dager etter at han truer meg med familivernkontoret , så får jeg sms med smil.. Som om ingenting har skjedd. Og spør om jeg kan hjelpe han den og den datoen fordi han skal på overtid.. Reise utenbys.. Jeg var mest lyst til å svare tilbake, at hvis det fortsetter sånn.. At du ikke har dattera di når du skal.. Og heller velger overtid.., så er det kort vei til familievernkontoret! Jeg er så dritt lei den trusselen der nå.. Så lyst til å ta litt igjen he he Eller forlange 350 kr pr døgn (det han betaler i bidrag til meg pr døgn).. Føler at jeg alltid hjelper til.., men at han sjeldent viser noen velvilje tilbake.. IKKE QUOTE Anonymous poster hash: 9cc89...a9f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Ingen meninger?Anonymous poster hash: 9cc89...a9f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 ville dratt han med på et møte med en gang. Anonymous poster hash: 9fecc...474
Neteas Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Det verste som kan skje, er at det blir en fast avtale rundt samvær...
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor redd familievernkontoret? Jeg er ikke redd for familievernkontoret... Barnefar tror nok jeg er det.. Siden han alltid truer med det hvis han møter motgang.. Og jeg er dritt lei disse truslene.. Og trusselen kommer jo fordi han liksom skal true med 50/50 regner jeg med.. Men det er jo bare latterlig.. Siden han ikke engang klarer 30%Anonymous poster hash: 9cc89...a9f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Det verste som kan skje, er at det blir en fast avtale rundt samvær... Vi har en fast samværsavtale gjennom familievernkontoret .. Den sier 8 overnattinger hos far.. Ergo ca 30% samvær.Anonymous poster hash: 9cc89...a9f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Men blir det feil av meg å feks forlange ca 1300 kr for å ha henne for han de 4 overnattinger han ber om? Han betaler jo bidrag med fratrekk for nettene han har henne... Og der er MANGE mnd han overhode ikke har henne sine 8 dager.. Pga fest eller selvvalgt overtid..Anonymous poster hash: 9cc89...a9f
Neteas Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Bestill time der, og lag avtale på hva som skjer ved brudd på avtalen. Men det er ungen din handler vel ikke om penger? Du får tiden med barnet! Heldig er du! Tiden med de små er verdifull på helt andre måter.. Han som taper på dette.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Bestill time der, og lag avtale på hva som skjer ved brudd på avtalen. Men det er ungen din handler vel ikke om penger? Du får tiden med barnet! Heldig er du! Tiden med de små er verdifull på helt andre måter.. Han som taper på dette. Det er sant men er dritt lei all den negativiteten hans vedr bidragsøkning osv.. Som jeg har krav på.. Har en sak hos NAV nå.. Vet at den øker med ca 1200 kr. Noe datteren min har krav på. Og han lager alltid bråk når det er økonomisk snakk.. Jeg ber aldri om ekstra av han altså.. Ikke sånne økonomiske krangler.. Med har med bidrag å gjøre. Han er egentlig ikke interessert i å betale meg et rødt øre i barnebidrag. Anonymous poster hash: 9cc89...a9f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Har planer om å reise til familievernkontoret på mandag.. Alene.. Og rådføre meg litt der. Han følger jo egentlig ikke opp den opprinnelige samværsavtalen våres siden han ofte må ha pass Anonymous poster hash: 9cc89...a9f
Neteas Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Det må han pent... Og det får regnes ut av reelt samvær, ikke hva som står papiret. Er ikke verdt papiret det er skrevet på for han tydeligvis.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Har planer om å reise til familievernkontoret på mandag.. Alene.. Og rådføre meg litt der. Han følger jo egentlig ikke opp den opprinnelige samværsavtalen våres siden han ofte må ha passAnonymous poster hash: 9cc89...a9f Gjør det, og gi han en melding om at du nå er på familiekontoret pga hans motvilje. Anonymous poster hash: 567c3...81c
Chanell1 Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Det må han pent... Og det får regnes ut av reelt samvær, ikke hva som står papiret. Er ikke verdt papiret det er skrevet på for han tydeligvis. . Endret 29. mars 2014 av Chanell1
Chanell1 Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Gjør det, og gi han en melding om at du nå er på familiekontoret pga hans motvilje. Anonymous poster hash: 567c3...81c [/ J Endret 29. mars 2014 av Chanell1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå