AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Jeg føler meg virkelig som en plagsom fjortis når jeg skriver dette, men gjør det likevel. Det handler jo selvfølgelig om en gutt. Jeg er veldig usikker på meg selv når det kommer til gutter, rett og slett på grunn av dårlig erfaring fra tidligere. Så denne gutten møtte jeg på en fest for litt siden, det var veldig mange folk der som jeg ikke kjente og jeg hilse på nesten alle. Men navn og sånt husket jeg ikke. Denne gutten snakket jeg med et par ganger i løpet av kvelden, satt blant annet ved siden av han i sofaen, før jeg reiste meg og gikk. Tror jeg. Når jeg tenker meg om så prøvde han kanskje å snakke med meg mer iløpet av kvelden, men jeg blir veldig vimsete når jeg drikker så legger jo ikke merke til sånt. Helt på slutten av kvelden kom denne gutten bort til meg da jeg satt i andre enden av sofaen, det var bare noen få personer igjen. Han la seg der med meg og vi begynte å snakke sammen. Så lå vi der og snakket litt. Da vi skulle gå stod han og ventet helt til sjåføren min kom, selv om hans allerede hadde ventet lenge. Vi gikk sammen ned til bilene og avsluttet med et "snakkes" og et smil. Er foresten venner på facebook. Har snakket litt med han på chat, og samtalen var ikke klein eller noe, han var ganske lett og snakke med. Men nå tør jeg ikke ta kontakt igjen, selv om jeg vil. Har jo veldig lyst å bli bedre kjent med han og jeg vet jo at man ikke har noe å tape på å prøve. Men føler samtalen bare blir helt standard og at man ikke får så mye ut av det, syns det er enkelere å snakke IRL. Er det noen som har vært i samme situasjon, og som har noen suksesshistorier å dele? haha. Noen tips kanskje? Anonymous poster hash: 35329...46d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Bare snakk med han Anonymous poster hash: 5c841...d84
Gjest Soley Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Bare si at du ikke er så aktiv eller så ofte på Facebook, eller at du er mer praksis face to face...
Pysa Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Ok, litt livsvisdom (?) fra en gammel dame på 38 år: Ikke lev livet ditt i frykt. Velg motet. Ja, det er et valg! Ikke la sjanser gå fra deg fordi du ikke tør. Enten lander du på beina, eller så overlever du krasjen. Endret 28. mars 2014 av Pysa
calmara Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Ok, litt livsvisdom (?) fra en gammel dame på 38 år: Ikke lev livet ditt i frykt. Velg motet. Ja, det er et valg! Ikke la sjanser gå fra deg fordi du ikke tør. Enten lander du på beina, eller så overlever du krasjen. Hehe, tusen takk! Du har jo helt rett. Jeg er bare så "redd" og da har jeg lett for å unngå hele situasjonen. Endret 28. mars 2014 av calmara
calmara Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Bare snakk med han Anonymous poster hash: 5c841...d84 Ja, jeg veet! Er jo latterlig enkelt egentlig, haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå