AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Hva gjør at dere tør å fortelle om tankene deres og hvordan livet deres er, jeg tenker spesielt når livet er tøfft. Tør dere å fortelle om det??Anonymous poster hash: 7462a...f95
Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Jeg tror at de som velger å være åpne om sine tøffe stunder rett og slett er ganske ærlige personer. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Jeg tenker på dem som har det så vanskelig, som burde vært åpen om det, men kanskje mange er redde for fordømmelse, og av å ikke bli trodd..Anonymous poster hash: 7462a...f95
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Jeg tror at de som velger å være åpne om sine tøffe stunder rett og slett er ganske ærlige personer. Men tror du de "ærlige" tør å være ærlig i alt? Anonymous poster hash: 7462a...f95
Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Men tror du de "ærlige" tør å være ærlig i alt?Anonymous poster hash: 7462a...f95 Ja, men jeg mener at de ikke trenger å dele alt på blogg for å være ærlig. I en vanskelig situasjon er det jo også gjerne andre personer å ta hensyn til. Men hvilke blogger er det du tenker på egentlig?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 [quote name="pinktunip" post="14203246" timestamp="139604106 Jeg følger ikke med noe særlig på blogger, men det ser jo ut til at det er "rosabloggere" som får mest oppmerksomhet. Så er det jo også dem som skriver om sykdom dem har blitt rammet av. Ja jeg tenker å blogge om ting som skjer i livet, som også er viktig for samfunnet å vite. Mange får jo ikke hjelp til det dem er oppe i, før media kommer inn og skriver om det... Ja, men jeg mener at de ikke trenger å dele alt på blogg for å være ærlig. I en vanskelig situasjon er det jo også gjerne andre personer å ta hensyn til. Men hvilke blogger er det du tenker på egentlig? 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Jeg blogger for å få satt ord på ting som er vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Jeg blogger for å få satt ord på ting som er vanskelig. Jeg tenker mer på en historie som er vanskelig, og som også er et samfunnsproblem. Men tørre å gjøre det er et spørsmål om å bli trodd. Men når det er andre personer man må ta hensyn til, så må man også tenke på det.Anonymous poster hash: 7462a...f95
Anglofil Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Ja, det gjør jeg, men bare i lukket format. Det vil si at alle innlegg har passord, og jeg må godkjenne de som får tilgang. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Hva gjør at dere tør å fortelle om tankene deres og hvordan livet deres er, jeg tenker spesielt når livet er tøfft. Tør dere å fortelle om det??Anonymous poster hash: 7462a...f95 Jeg blogger om livet mitt og det som opptar meg, spesielt dyrevelferd, men jeg skriver også om gode dager og dårlige dager og er ganske åpen uten å være påtrengende. Jeg håper at jeg kanskje kan være til inspirasjon for andre og vise dem at det alltid er noe positivt i livet, selv når det er på det verste. Anonymous poster hash: 2f098...97d
Gjest Tris Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Jeg syns det er noen fine blogger her og der, om du ser bort fra disse rosa og der alt handler om å kjøpe dyre nye ting til hus og hjem hele tiden. Det er ellers fint å få lese detaljer om feks enkelte sykdommer eller vanskelige situasjoner, ting som gjør det lettere for andre å finne fram i jungelen av regler og sånt. Skal du lage en blogg? (Jeg forsto ikke helt hva du mente) Isåfall, lykke til Endret 18. april 2014 av Tris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå