AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Kjæresten var "utro" via facebook for to uker siden, han skrev MASSE sex meldinger med en annen dame, jeg orker ikke å gå inn på hva som sto der, men det var grovt, han snakket også nedlatende om meg til hun. Jeg så disse meldingene og jeg så også at han hadde snakket om meg med en av hans tidligere flørter som bor langt vekke, han hadde fortalt om en krangel vi hadde hatt og hun "trøstet han." Etter MYE frem og tilbake har jeg valgt å gi forholdet en sjanse til, men det ser ikke ut som at jeg klarer dette, når vi ikke er sammen og jeg ser at han er pålogget på facebook så koker det i hodet og jeg klarer ikke å tenke på annet enn at han kanskje sitter og prater med noen tidligere flammer. Han slettet selvsagt damen han pratet sex med, men hun tidligere flørten hans har han ikke ville slette. Hun er en som han traff på en nettdating side, de traff hverandre og flørtet mye både før og etter treffet, men det ble aldri noe mer mellom de, han sier også at de aldri har vært intim sammen. Han er med i en klubb som skal arrangere en stor fest om noen helger, i samtalen med denne tidligere flørten spurte hun om hun skulle tørre å komme på festen deres, hun hadde lyst til å besøke byen vi bor i osv, han svarte "klart du tør" og hun spurte om han kunne hente henne hvis hun kom med fly. Han svarte at det kunne han og at det nok var lurt å ta med seg en venninne. Jeg synes dette er helt unaturlig, hun er en tidligere flørt av han (for to-tre år siden) og vil nå plutselig komme på fest her hvor hun KUN kjenner han, han skal hente hun osv. De har ikke sett hverandre siden de datet..det er ubehagelig, jeg kjenner at dette takler jeg ikke nå, etter det han gjorde mot meg, men han sier at ikke kan nekte noen å komme på festen. Jeg sa at jeg ønsket at han også skulle slette denne damen etter det han gjorde, men det var han ikke særlig villig til, det kunne jo være greit å ha en venninne i den byen hvor hun bor... I kveld sitter jeg alene hjemme og jeg ser at han er pålogget på facebook, jeg begynner å lage historier med en gang, og sitter med en klump i magen. Så kikker jeg på profilen til denne ex daten og ser at hun i går har valgt å skifte profilbilde, hun har klippet seg selv ut fra et bilde kjæresten min har på siden sin, det er av de to og to til fra tiden da de var på date for snart tre år siden. Jeg synes det er litt merkelig og lager selvsagt enda mere historier pga dette, hvorfor har hun gått inn på disse gamle bildene og valgt å klippe seg selv ut fra bildet av de for å bruke det som profilbilde...æsj, trenger noen råd her, hva synes dere om alt dette? Beklager rotete innlegg :-( Anonymous poster hash: f63c5...7ff
Crobern Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Han har jo rett i at han ikke kan nekte noen å komme på festen. Det med bilde kan være tilfeldig. Men resten er merkelig. Han må ikke hente henne på flyplassen. Hvorfor må han chatte med henne nå etter det som har skjedd. Han burde høre litt på deg nå, om han vil være sammen med deg. Jeg skjønner godt at du lager historier i hodet da du ser at han er pålogget.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Var det du som hadde den tråden om det?, med at han hadde lånt mobilen og ikke hadde logget ut? Anonymous poster hash: 14044...388
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå